wtorek, 2 czerwca 2020

Czerwiec z Happy Little Stampers CAS

Cześć,
dzisiaj w Happy Little Stampers CAS impreza pożegnalna. To ostatni nasz post na najbliższe pół roku. Każdy z nas potrzebuje odpoczynku, a Kylie wydaje się być herosem, w świetle ogromnej pracy jaką wykonuje w Bloglandzie. Tak więc na razie pauzujemy, ale mam nadzieję wrócić do Was z naszym kolejnym wyzwaniem w styczniu 2021roku. Tak, jeśli dożyjemy do tego czasu...

To moja karta przygotowana na nasze wyzwanie


W tym miesiącu obowiązuje nas temat PARTY / PRZYJĘCIE

 
 Warunkiem przyłączenia się do naszego wyzwania jest wykonanie karty w stylu CAS oraz trzymanie się tematu wyzwania.

Kilka słów na temat tego, jak zrobiłam swoją kartę. Po wykonaniu stemplowania czarnym tuszem na białym panelu pokolorowałam obraz kredkami. Fascynująca praca :-)


Potem wycięłam sentyment ART 2 razy, górna warstwa jest z papieru craftowego, dolna warstwa ma kolor pomarańczowy. Dodałam jeszcze 2 litery, P i Y, aby stworzyć napis PARTY. Wydaje mi się, że ten poskładany sentyment  wygląda całkiem fajnie, lepiej od sentymentu "party", który mam w szufladzie z wykrojnikami.

Kolejnym krokiem było przyklejenie opalizujących gwiazdek. Przycięłam biały panel i przykleiłam go na piance dystansowej grubości 1 mm do bazy karty w kolorze craft.


Ta karta może być wykorzystana na wiele różnych okazji, mam nadzieję, że namówimy Was do wykonania swoich kart zgodnych z naszym wyzwaniem. Zapraszam do podzielenia się swoimi projektami w naszej galerii.

Bardzo dziękuję wszystkim za te wszystkie lata, kiedy spotykaliśmy się na moim blogu. Dziękuję za wszystkie cudowne komentarze, które mobilizowały mnie do tworzenia kolejnych kart. Dziękuję za wszystkie miłe gesty i przyjaźń okazaną mi w ciągu tych wszystkich lat. Bez Was świat byłby smutny. Jestem taka szczęśliwa, że spotkałam Was w moim życiu. Szczególnie dziękuję Kylie za tytaniczną pracę, wsparcie i przyjaźń. Mam nadzieję, że za pół roku znowu spotkamy się z nowymi siłami i pomysłami, by inspirować Was i być inspirowanymi przez Was.




kartkę zgłaszam do wyzwania
NBUS Challenge #15 NBUS jest obraz tych słodziaków i wykrojnik ART

Ja nadal będę tworzyła karty, będę je czasami zamieszczać na swoim blogu, a więc zapraszam do kolejnych odwiedzin tych wszystkich, których udało mi się zainteresować moimi kartami. Do zobaczenia wkrótce

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

BozenA, your cards brighten my day and love to see your new posts :)
I love your little cat and dog the party animals are having so much fun. Wonderful card.

*Vicki* pisze...

Awe! What an absolutely darling image! Love your darling party card and your representation of what it means. Will miss the inspiration from the challenges and look forward to the return! HUGS

Bonnie pisze...

I LOVE this, Bozena! What a fun image to use for a party! Wonderful coloring as always! Hope to see you creating and sharing with us often, my friend!

Nstiz pisze...

This is so cute, BozenA! As always your coloring is so well done. I love the image and the really fantastic way you created that sentiment and stacked it. Wonderfully done.

Lindsey pisze...

I hadn't even realized you added the 'p' and 'y' - brilliant way to stretch your ART die! And your image is so cute and beautifully coloured.

Mac Mable pisze...

Clever use of the Art die and an adorable card. I so like how you coloured in the super cute pup and kitty x. We will still all be here in January BozenA x....x

Loll pisze...

This is adorable BozenA! I LOVE your sweet critters celebrating with a bottle of bubbly! :) And so clever of you to add letters to your ART die to make Party! Looking forward to your next creations BozenA! Enjoy your break from HLS. xx

Julie B pisze...

This such an adorable image and I love the die cut party you placed across.
Hope you are well, we are stuck out in the countryside so not near any large conurbations but we are still wary and only go out when necessary for essentials. There is a spike in notifications north of us, near where our daughter and family live, we keep our fingers crossed as she is a teacher in a special school.

Monica C. pisze...

Beautiful card, BożenA! Your idea of using the art sentiment to make the word party is so brilliant. Beautiful coloring on the digi!
Hugs Monica