niedziela, 24 maja 2020

Szybka akwarela

Cześć,
zaczął się weekend, ale ostatnio mam problem z odróżnianiem dni. Moje pudełko z tabletkami pozwala mi na pewną trzydniową kontrolę upływu czasu, to taki mój kalendarz :-)
Dzisiaj chciałabym pokazać kolejną kartę na dzień matki. Okazało się, że karta przygotowana dla mojej mamy została mi "zrabowana" :-) Dobrze, że miałam jeszcze czas na wykonanie nowej. Mam nadzieję, że ta karta trafi do mojej mamy i po drodze nie zostanie zarekwirowana przez żadnego z moich przyjaciół :-)


Stempel tła to cudowne magnolie, ale tym razem malowane techniką luźnej akwareli. I uwielbiam końcowy efekt. Obraz tła wytłoczyłam w białym EP. To dodaje lekkości do obrazu..


Aby uzyskać taki efekt trzeba użyć dużą ilość wody, która sama prowadzi kolor. 





Sentyment wycięłam trzykrotnie z białego kartonu i raz z kartonu brokatowego w kolorze fioletowo różowym. Na zdjęciu jest bardziej fioletowy.
W związku z tym, że panel z magnoliami jest odrobinę mniejszy niż baza karty dodałam na brzegach bazy washi tape, aby stworzyć barwną, korespondującą kolorystycznie ramę.


Sama nie wiem, która karta na dzień matki bardziej mi się podoba...? Pierwsza karta była dość intensywna w kolorach, a ta karta jest "zwiewna i efemeryczna". Moja dusza podpowiada mi, że ta druga jest mi bliższa, a co Wy o tym sądzicie?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
HLS Watercolour Challenge May 2020 AG + Optional Emboss
The Crafting Challenge May Flowers

Dzięki za odwiedziny, dzięki za każdy komentarz, dzięki za wsparcie.
Bądźcie zdrowi i bezpieczni

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

I love the softness of this card, beautiful watercolouring and a technique I want to try :)

Bonnie pisze...

OOh, I love this one even more, Bozena! The water carried the color beautifully! I am having trouble keeping up with what day it is too!

Nstiz pisze...

wow on your water color, Bozena! It's gorgeous and so perfectly done. I can't believe how much of it you did too. This is just beautiful!

Mac Mable pisze...

Your Mum would have been pleased with both of these fabulous cards BozenA. The first one is more vibrant and this one so delicate. The loose watercolouring looks so pretty and it is beautiful x. Yes I am struggling to know which day it is too and even though I have more time I still do not achieve anymore with it! Sending hugs x.

Monica C. pisze...

Another beautiful card, BożenA! I love this soft card too, you have done beautiful watercoloring on the flowers.
Hugs Monica

*Vicki* pisze...

Your design is absolutely amazing my friend! Your mom would be so thrilled with both of them! The flowers are so delicate and the watercolor looks amazing! Thanks for sharing your lovely designs!! HUGS

Loll pisze...

Your loose watercolour of the magnolias is wonderful BozenA! The white heat embossing does add a lightness to this image and I love the texture of your watercolour paper. Both cards are beautiful, but the soft version is my favourite. xx

Cornelia (fun stamping) pisze...

Just gorgeous! Love how you colored those Magnolias. I love Magnolias. Of course they are done blooming by now.

foleysfriend pisze...

Gorgeous! I love the softness and lightness you achieved with the loose watercolor technique. Thanks for joining us at Happy Little Stampers ~ Watercolour Challenge.

sue n.