piątek, 15 maja 2020

Majowi solenizanci

Werwieitajcie,
czy też macie w maju nagromadzenie solenizantów? Jakby się zmówili, że to właśnie w maju mają się urodzić :-) A czerwiec jakiś brzydki jest? Ja rozumiem, że pominęli milczeniem listopad, bo ten jaet po prostu brzydki. W grudniu są święta, więc istnieje ryzyko, że można się wstrzelić w samo Boże Narodzenie, a to trochę głupio ( nie tylko z powodu prezentów, hehehe), ale dlaczego oni wszyscy zmówili się na ten maj???
To jedna z kart dla majowych solenizantów. To wymaga przedsięwzięcia i planowania, niemal jak przed Bożym Narodzeniem, żeby zdążyć z taką ilością kart potrzebnych w tym miesiącu


Przepis na kartę jest bardzo prosty. Bazę karty ozdobiłam przy pomocy szablonu i tuszów DI, następnie na piance dystansowej przykleiłam ten tort. Wcześniej pomalowałam go kredkami. Banerek w kolorze magenta ma wytłoczony białym EP sentyment.






Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Cathy pisze...

Love how you've used the stencil in the background Bozena, so soft and prety. Your fussy cut cake looks fabulous too, great card, Cathy x

Monica C. pisze...

Love this card too! That stenciled background sets your cake off so well.
I don't have any birthdays in May lol. Seems like February is that month for me.
Hugs Monica

Nstiz pisze...

This is such a perfect card for any birthday and I particularly love the way you stenciled the background finishing it off beautifully! Great card, BozenA.

*Vicki* pisze...

Yummy looking cake and I love that stenciled background behind it too!! Fabulous and will be so well received!! HUGS

Christine Alexander pisze...

Love your soft stencilled background to that wonderful birthday cake :)

Mac Mable pisze...

A beautiful Birthday card and the stencilling looks so pretty behind that yummy cake x. Good luck with all those birthday cards this month x.

Bonnie pisze...

This soft, stenciled background is perfect for the pretty cake and birthday banner!