sobota, 2 maja 2020

Majowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Cześć,
bardzo się cieszę, że możemy się znowu spotkać. Bardzo się cieszę, że mogę zaprezentować moją kolejną kartę. Bardzo się cieszę, że wciąż jesteście na tym drugim końcu :-)
To moja karta, przygotowana na kolejne wyzwanie w Happy Little Stampers CAS.


W tym miesiącu tematem naszego wyzwania CAS jest


SMILE / UŚMIECH
Pamiętaj, że to wyzwanie ma swoje nienaruszalne zasady. Musisz zachować styl CAS i musisz trzymać się tematu wyzwania.

A teraz kilka słów na temat mojej karty. Po wystemplowniu obrazu na panelu karty pokolorowałam go kredkami marki KREDKI :-) Tak, uwielbiam kredki, bardzo mnie relaksują. Kiedyś wydawało mi się, że akwarela jest moją ulubioną techniką, ale wierzcie mi, akwarela potrafiła rozpalić we mnie taki ogień wściekłości, kiedy kolor rozlał się tworząc brudną plamę... kredki nie robią takich brzydkich niespodzianek.



Zarówno "twarz" tego słodkiego lwa  jak i sentyment nawiązują do tematu naszego wyzwania. Sentyment wycięłam dwukrotnie, w dwóch kolorach. To pozwoliło upozorować delikatny cień.



Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga, zobacz, jakie karty przygotowały dla Ciebie inne panie z DT HLS. Mam nadzieję, że dołączysz do naszej zabawy i podzielisz się swoją kartą w naszej galerii.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Bozena, wow I'm so in awe of your pencil colouring. That's such an adorable image

Lindsey pisze...

Your pencil colouring is perfect! I love this happy lion.

Nstiz pisze...

Wow, what incredible pencil work! Love that you can almost see each strand of fur on him. What a fantastic job you did with that so cute image. Who wouldn't smile to get this card!

Bonnie pisze...

I agree that it is much easier to control the pencils than the watercolor! Love this lion with his sweet smile and the bright stacked sentiment! It makes me smile!

Lisa Lynn pisze...

This lion is gorgeous and LOVE your coloring. It made me smile.

Monica C. pisze...

Love this CAS card! The lion is adorable and your pencil coloring gorgeous!
Hugs Monica

Loll pisze...

Adorable card BozenA. It did make me smile! I love the expression on the lion's face. Great colouring with your pencils! xx

Mac Mable pisze...

Your card sure did make me smile and what fabulous colouring with the pencils x. Wonderful card x.