niedziela, 3 maja 2020

Podwodny świat

Witam,
bardzo serdecznie witam Was i zapraszam do zobaczenia mojej kolejnej karty.
Została ona wykonana jakiś czas temu dla mojej drogiej przyjaciółki. Karta ilustrująca podwodny, piękny i bajkowy świat. Oto ona


Sporo się dzieje na tej karcie, wszędzie tętni podwodne życie...

 

Nakrapianie wykonałam farbami metalicznymi Cosmic Shimmer, uwielbiam jak błyszczą pod wpływem promieni słonecznych.


Rybki są stemplowane warstwowo, pozostałe elementy stemplowałam przy użyciu Misti stosując kolejne kolory.


Dzięki, że wpadłaś do mnie, jeśli zostawisz mi komentarz, wiedz, że sprawisz mi wielką przyjemność. Dziękuję i zapraszam ponownie.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

wonderful Bozen, one of my favourite themes for a card. I love your under water scene. such a calming scene :)

Borqna pisze...

Absolutely stunning!
Good luck!

Nstiz pisze...

How sad that I do not get all your notifications. This card is SO fun! Love the bubbles you added to your beautifully colored fish. Fabulous work!

Bonnie pisze...

What a beautiful undersea scene, Bozena! Love these colors and how you've layered the images to create the scene! fun bubbles and coral too!

Lisa Lynn pisze...

This is amazing!

Monica C. pisze...

Stunning underwater scene, BożenA! I love the shine from the paints and thos dimensional bubbles are such a great feature.
Hugs Monica

Loll pisze...

Fantastic underwater scene card BozenA! I LOVE your design with all the wonderful images and die-cuts. The Cosmic shimmer really adds a special elements to your design! Great work, my friend! xx

Mac Mable pisze...

Your underwater scene is full of life, so unique and so very beautiful x. Those stamps are fabulous and what stunning colours. A real amazing card BozenA x.