niedziela, 17 maja 2020

Dzień Matki

Cześć,
dzięki za odwiedziny. Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś interesującego, być może nawet inspirację do zrobienia swojej karty. Chciałabym dzisiaj zaprezentować kartę przygotowaną dla mojej Mamy z okazji Dnia Matki. W Polsce ten dzień przypada na 26 maja, więc to już wkrótce.


To piękne tło wytłoczyłam złotym EP a następnie pomalowałam kredkami.
Wybrałam dwa odcienie fioletu, ale najgłębsze cienie wykonałam kolorem bordowym. Dla uzupełnienia dodałam kolor zielony do łodyg, bo bardzo lubię to połączenie kolorów.


Sentyment wycięłam w holograficznym kartonie w kolorze fioletowym.


To piękne tło wytłoczyłam złotym EP a następnie pomalowałam kredkami.
Wybrałam dwa odcienie fioletu, ale najgłębsze cienie wykonałam kolorem bordowym. Dla uzupełnienia dodałam kolor zielony do łodyg, bo bardzo lubię to połączenie kolorów.



Aby dokończyć kartę dodałam kilka szklanych kropli wody i przykleiłam kartę do fioletowego podłoża odrobinę większą od samego panelu, aby wszystko razem przykleić do bazy karty. To była kolejna relaksująca karta.

Kartę zgłaszam do wyzwania
As You Like It Challenge Favourite Colour To Pair With Purple
Aud Sentiments Challenge #251 AG with Sentiment
The Crafting Challenge May Flowers

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Furrbster pisze...

This is really stylish and elegant,

Thanks for playing along at Aud Sentiments,

Hugz Tinz

Nstiz pisze...

Your coloring is fabulous. How I love seeing your blending and shading. These blossoms just pop off the page. What a beautiful color too!

Mac Mable pisze...

Such a pretty card Bozena with wonderful colouring and a real eye catcher of a card x.

Bonnie pisze...

This card is gorgeous, Bozena! Love these shades of purple and the burgundy is a perfect accent! Wonderful shading and all that gold embossing makes this so elegant! A beautiful Mother's Day card!

Christine Alexander pisze...

wonderful pencil work BozenA, I love the colour combo.The gold is so perfect for the purples and mauve. Your mother will love the card :)

Loll pisze...

WOW! STUNNING card for your Mom, BozenA! Those flowers are so beautiful. Amazing colouring with your pencils. I holographic sentiment is gorgeous. xx

Zw@@n pisze...

Beautiful card! I love your colouring. Thank you for joining us at As You Like It. xx Wilma

Lisa Bird pisze...

Beautiful card. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
Best Wishes Lisa xx
craftycard-designs.co.uk