niedziela, 8 stycznia 2017

Wirujące w powietrzu śnieżne tancerki

Witam kochani. Ostrożnie, małymi krokami wchodzę w Nowy Rok bojąc się, co mi przyniesie. Powoli też płyną mi ostatnie dni, a ja nie mam ochoty na przyspieszenie. Udało mi się stworzyć kilka kartek, a jedną z nich zaprezentuję w tym poście.

Zainspirowało mnie wyzwanie w CAS Watercolour January Challenge. Tematem wyzwania jest SNOWFLAKE. Najpierw przygotowałam panel karty malując ja farbami akwarelowymi Cosnic Shimmer  w 3 odcieniach niebieskiego. Kiedy panel był suchy odbiłam na nim stemple Visible Image i 13Art w tuszach DI. Kiedy stemple zostały pokryte tuszami DI ( 3 odcienie niebieskiego) bardzo delikatnie zwilżyłam je wodą z atomizera i kiedy kolory zaczęły się łączyć odbiłam obraz na wcześniej przygotowanym panelu.






Kartkę wykończyłam stemplem z zestawu Happy Little Stampers Christmas Joy . Uwielbiam deloikatny perłowy połysk karty uzyskany dzięki akwarelom Cosmic Shimmer.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Watercolour January Challenge Snowflake
Crimbo Crackers Challenge #123 Snow
Less is More #310 Colour Ombre
Crafty Purple Frog Challenge Don't Get Beaten by Winter Blues
Penny Black And More Challenge January Anything Goes
Craft Stamper Take It Make It Challenge January
Christmas Card All Year Round January Challenge Add Smowflakes


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

11 komentarzy:

Loll pisze...

So pretty Bozena!! Love the beautiful colours of your watercoloured background ... so shimmery too. Beautiful mix of blues for the stamped snowflakes. Thanks for sharing with us at CAS Watercolour! xx

Nstiz pisze...

These are all so beautiful, Bozena! You are a fantastic designer! Love all those snowflake cards. Every single one of them is gorgeous! You sure have been busy there!

Bonnie pisze...

Beautiful, beautiful snowflakes, Bozena! I love how they blend into the background yet show off beautifully! Thanks so much for sharing with us at CAS Watercolour!

Sazzle Dazzle pisze...

Your card has an awesome wintery feel and the perfect use of ombre. Beautiful blended tones of blue and thanks for playing along with us at Less is More this week. Sarah x

Crafty Amy pisze...

What a pretty card. It really shows off those snowflakes :D
Thank you for joining us at the Crafty purple frog challenge.

Huge hugs

Amy xx

Sharon Traynor Designs pisze...

A super icy background for some very pretty snowflakes. Gorgeous ombré effect.
Thanks so much for joining us at Less is More
Sharon xx

Karen Dunbrook pisze...

love how this looks...so wonderful!
Thanks so much for playing along with the CAS Watercolour Challenge!

Ellibelle pisze...

A beautiful winter card, nicely done!
Thanks so much for playing along with us this month at Penny Black and More!

Shirley pisze...

A gorgeous xmas card. thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month.

Shirley

Chrissy pisze...

Gorgeous colour and love the snowflakes..
Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...

Luv CHRISSYxx

Deanne Saunders pisze...

Beautiful card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CARDS ALL YEAR 'ROUND challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper