niedziela, 15 stycznia 2017

Płynne farby

Witam :-)
To moje drugie podejście do wyzwania CAS Mix Up. Mam nadzieję, że tym razem uda mi się skutecznie wejść do wyzwania :-) Warunkiem jest użycie do zrobienia karty płynnej farby.
Ja wykorzystałam Ecoline w kolorze czerwonym i pomarańczowym oraz żółtą Ayeeda Ink do wykonania rozprysków.
Na panelu karty odbiłam czerwonym tuszem pigmentowym stempel w kształcie ust ( polski stempel, niestety nie opisany, kto jest producentem). Przygotowałam kawałek białego kartonu nakładając na niego gąbką tusze DI w 3 odcieniach czerwieni i w kolorze pomarańczowym. Wycięlam z niego wykrojnikiem Avery Elle napis HELLO.





To taki wstęp do walentynek :-)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Mix Up January Challenge Liquid Colours
STAMPlorations Challenge January Theme & Sketch wykorzystałam temat ( stemplowanie + gąbkowanie + wykrojniki + płynne farby -  rozpryski)

 



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za pozostawione komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

Życzę miłego dnia.
BożenA

8 komentarzy:

Julia Aston pisze...

What a fun card with the inked lips and layered sentiment! Love your bright splatters! Thanks for joining us in the CAS Mix Up challenge ! Julia xx

Bonnie pisze...

I love your splatters, Bozena! Beautiful colors and such a fun card! Thanks so much for sharing this with us at CAS Mix Up!

Anke pisze...

Wonderful card, Bozena. I love your splatters, fantastic work.

Hugs
Anke

*Vicki* pisze...

Such a fabulous card design!! I really love the splatters and colors on this! HUGS :)

Loll pisze...

Love the bright colours of your splattered background Bozena!! Great design with the kiss and the hello die. Thanks for sharing with us at CAS Mix Up! xx

Cornelia (fun stamping) pisze...

Great colors and wonderful splatters!

Susan pisze...

Love the bright colours of the sentiment and the splatters! Great stamped lips too! Thanks for joining us at CAS Mix Up.

Julie B pisze...

Love the ombre inking on the hello as well as your splattered background.
Thanks for joining us at STAMPlorations. :)