środa, 18 stycznia 2017

NBUS Challenge #8 u Darnell

Myślę, że wszyscy czekaliśmy z utęsknieniem na kolejną imprezkę u Darnell.


Okazja jest duża, bo Darnell obchodzi 46 rocznicę ślubu - serdeczne gratulacje Darnell! Poza tym Darnell opublikowała 1000 posta i ma już ponad 1000 obserwatorów, a jej blog istnieje już 5 lat! WOW! to dopiero osiągnięcia!


I z tej okazji jest kolejne wyzwanie NBUS  ( Never Before Used Schtuff ) czyli nigdy wcześniej nie używany przedmiot.
Jeśłi jeszcze  o tym nie wiesz, to szybko wejdź na jej stronę i zapoznaj się z regułami gry. Nie mamy zbyt dużo czasu, bo każde wyzwanie trwa tydzień i potem przechoodzimy do kolejnego etapu zabawy.
Nie wiem jak Wy, ale ja na pewno pędzę na te imprezę. W tym tygodniu koniecznie trzeba wykonać kredkami rysunek na papierze craftowym.


Ta technika to właściwie to dla mnie NBUS, bo tego jeszcze nigdy nie robiłam. Więc Darnell, dzięki za popchnięcie mnie do tej techniki, sama pewnie jeszcze długo bym po nią nie sięgnęła... Zawsze wydawała mi się dość trudna, ale kilka filmików instruktażowych w sieci i oto mogłam przystąpić do pracy. Ta kartka powstała w dniu ogłoszenia tego wyzwania, niestety sama kartka to nie wszystko. Sami wiecie najlepiej, ze potem trzeba jeszcze zrobić zdjęcia, "obrobić" je w jakimś programie graficznym i dopiero można tworzyć posta. Ostatnio jakoś praca zawodowa i obowiązki domowe nie sprzyjały mi :-(
Dobra, kartaka w różach... jak pewnie wiecie to przedostatni kolor ( przed brązami) w mojej ulubionej palecie barw. Niemniej tym razem przemówił do mnie :-) fajnie wygląda na papierze craftowym. Użyłam stempla z zestawu ScrapBerry's (NBUS),  pomalowałam kredkami ( najzwyklejszymi, bez tych wszystkich wyszukanych nazw). Potem użyłam blendera do kredek, co dało cudowny efekt, bo suknia wygląda rewelacyjnie, jakby była uszyta z tiulu :-)






Heh, lubię ją :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Darnell NBUS Challenge #8 
SS Monday Challenge Chill Out wylujuj, bądź księżniczką :-))
SS Work It Wednesday Challenge December 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

10 komentarzy:

*Vicki* pisze...

WOW! You've done such an amazing job with the coloring over the kraft! I would like to join too and hope that mine will look at least half as nice as yours is!! :) HUGS

Loll pisze...

Great job colouring with pencils on kraft Bozena. Your princess is so sweet in that pretty pink dress. Great job with shading. Darnell has encouraged so many of us to try this fun technique. xx

JennyH pisze...

This is a lovely card, such a sweet image : )

Nstiz pisze...

What a wonderful image and love your coloring! You captured the folds on her dress so beautifully! This is just beautiful, Bozena!

Carol L pisze...

I love how your colors stand out so brilliantly on kraft! The stitched edges are really an eye-catcher as well. Nice job on the challenge!

Darnell pisze...

Your princess is spectacular colored with pencils on kraft, Bozena! I'm so glad I inspired you to give this technique a try and it's been such fun to discover that I am not the only person who hadn't done this before! You really did it brilliantly! Thank you so much for playing in my NBUS Challenge #8! Hugs, Darnell

Mac Mable pisze...

Gorgeous blender and the prettiest of colours...Great job on the kraft card x

nancy littrell pisze...

I loved all your cards for Darnell's NBUS #8 challenge to use Kraft paper and colored pencils. You really embraced her challenge my friend. I love the colors and shading you used and your CAS designs on all your cards. Darnell sure does inspire us all to try new or old techniques. I made 2 kraft and prisma pencil colored cards using gamsol (odorless mineral spirits) and shading with paper stumps. I had not tried this technique for years. So fun and easy. I loved how you shaded your images.

TFS BozenA Hugs....

Kath Stewart pisze...

beautiful card Darnell and gorgeous colour work on that pretty image...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

scrappymo! pisze...

So very sweet and pretty!