sobota, 28 stycznia 2017

NBUS #9

Mam nadzieję, że wszystkim Wam ten wekend upływa w sympatycznym nastroju. Co prawda sobota mignęła mi niczym błyskawica, ale ogólnie było bardzo miło. Liczę na to, że czas wyraźnie zwolni w niedzielę, bo posiedziała bym sobie trochę dłużej w domu :-)


Kolejny tydzień dobrej zabawy u Darnell i nie może być tak, bym się nie przyłączyła do niej. W tym tygodniu oprócz użycia NBUS (nigdy wcześniej nie używany przedmiot z naszego zbioru) dobrze by było zastosować technikę Camouflage Word inaczej zwaną Steganography Technic, czyli po naszemu "ukryte słowo".
Zbliżają się Walentynki, więc poszłąm tym tropem. Wycięłam serce z przepięknego papieru "Makowe Pole" (NBUS). W nim wycięłam wykrojnikiem Creative Expressions (NBUS) słowo LOVE, odpowiednio go pogrubiłam poprzed dodanie kolejnych warstw i oto mam centrum karty. Serce zostało przyklejone do wcześniej przygotowanej bazy (za pomocą szablonu i tuszu DI w kolorze lila wykonałam delikatny wzór, na to nałożyłam białą pastę do embossingu i szablonu ze wzorem damask). Pod tę bazę dodałam jeszcze dwie kolorowe warstwy i to już wszystko.






na kartce poniżej widać dodatkowy wymiar zarówno z wyciętego sentumentu jak i z pasty de embossingu. Fajnie :-)


Kartkę zgłaszam na wyzwanie

Darnell Djkardkreations NBUS Challenge $9 
SS Wednesday Challenge Anything Goes #35
CCC Digi Creations Challenge #65 Use Die Cuts and/or Punches
Creative Artiste Challenge #22 Anything Mixed Media Goes
SS Work It Wednesday Challenge January 2017


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.

 Życzę miłego dnia.
BożenA

13 komentarzy:

Beebeebabs pisze...

Very nice card thanks for sharing!!!

My Card Attic: Hazel pisze...

Such a pretty card Bozena sweet friend! You have used this technique very cleverly! That word is certainly hidden! Love it! Have a lovely Sunday! Hazel xx

Carol L pisze...

I don't know how you managed to hide the word LOVE so cleverly within this beautifully designed heart, but it turned out stunning! I love the background too!

*Vicki* pisze...

This is absolutely GORGEOUS!! I love your hidden word element in your heart! That is so super fun and unique!! Your coloring is amazing!! :) I've played along this week again too my friend!! Hope you're enjoying your weekend! HUGS

Anonimowy pisze...

O maj gad !!! Bjutiful kard !!! Absolutly awesom !!!
Ja pierdziele jest cudowna <3 <3 <3
To ja Asia

Mac Mable pisze...

Now that's one clever 'hidden' word. Fabulous colours with the flowers and amazing texture on the background. Stunning card x

Mój świat kolorów pisze...

fantastyczna!

Nstiz pisze...

Bozena, the texture and color on here are absolutely gorgeous! What a fabulous technique for the hidden word too. Your coloring is incredibly beautiful! Outstanding Valentine card!

Virginia L. pisze...

Love the colors and intricate sentiment details! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

Shaz in Oz.CalligraphyCards pisze...

Gorgeous card Bozena, I love that you've red cardstock under the hidden love Die cut, it look so great with that gorgeous Designer paper.
Thanks for sharing your inspiration,
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}

Susanne Vargas pisze...

This is such a pretty card! Great use of this technique!

Anonimowy pisze...

To absolutnie najpiękniejsza kartka jaką widziałam w życiu. Prawdziwe dzieło sztuki na miarę Van Gogh'a czy Chopina. Serce zostało zrobione z sercem to widać, słychać i ba, nawet czuć !!!!
Ale to wszystko nic.
Najważniejsze jest to, że.......ONA JEST MOJA !!!!!!!
Dziękuję Ci Bożenko z całego mojego małego serducha <3 Bardzo Ci dziękuję za ten skarb :)
Asia :))))

Darnell pisze...

You did an excellent job with the steganography on your beautiful Valentine, Bozena! I love how well your "love" is hidden and I love that brilliant pattern and your stunning background!! Thank you so much for playing in my NBUS Challenge #9 and joining in the optional theme! Thank you, too, for your kind get well messages! I'm doing great! Hugs, Darnell