wtorek, 3 stycznia 2017

Moje karty faworytki ubiegłego roku

Witam moi kochani. Każdy co roku chwali się swoimi ulubionymi kartami. Ja też skorzystam z tej okazji :-) Pomyślałam, że tym razem wybiorę dwie karty z każdego miesiąca ubiegłego roku, zawsze to 24 karty, a nie np. 10 czy pięć... Sprytne, hehehe
Przystępuję więc do przypomnienia niektórych moich kart. Nie sugeruję się zdobytymi nagrodami, ale moimi własnymi odczuciami.
Styczeń

  

Luty

  

Marzec

  

Kwiecień

   

Maj

  

Czerwiec

  

Lipiec

  

Sierpień

  


Wrzesień

  

Październik

 

Listopad

 

Grudzień

 

Sporo kart, ale zostało wiele takich, o które upominało się moje serce. Niestetye obiecałam, że przypomnę tylko 2 karty z miesiąca :-( 
Dziękuję za cierpliwość, jeśli jeszcze czytasz ten post.  Doceniam to bardziej niż myślisz.  Dziękuję, jeśli zostawisz mi komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, 
Życzę miłego dnia. 
BożenA

9 komentarzy:

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, jak oglądam Twoje kartki to mam wrażenie, że to takie małe obrazy...cudne! pozdrawiam i podziwiam:)

nancy littrell pisze...

TFS your year of Gorgeous "works of art" BozenA. I look forward to more inspiration from you in 2017. Happy New Year my friend. Hugs, Nancy

Nstiz pisze...

Your cards are absolutely beautiful! SO glad I am not subscribed to your blog so I don't miss any of them! WOW, how gorgeous these are and thanks for posting again!

Mac Mable pisze...

Now this post is a treat. The must fabulous cards, so creative and inspirational x Lots of techniques and gorgeous colours and layouts. Do so love the shell card you did in May but I absolutely love them all....one clever lady x

Inkyfingers pisze...

What a fabulous collection of cards Bozena and it is such an inspiration to see them all together like this.
Hugs
Carol x

*Vicki* pisze...

All of your creations is such a treat to see!! I love coming to your blog to see what you design! thanks for sharing this look back at them! :) HUGS

Darnell pisze...

You chose well, Bozena! These are, indeed, all brilliant examples of your extraordinary talent! I don't know how you were able to narrow the selection down to just 24 cards as I think EVERY card you make is stunning!! Happy New Year!! Hugs, Darnell

Anonimowy pisze...

No więc Bożenko :
- kwietniowa Happy Birthday jest powalająca !
- cały sierpień oszałamia,
- ale ptaki, które wylatają są ponad wszystko ;)
Pozdrawiam serdecznie. Asia

Aileen pisze...

I cant decide which I like the best but I think the card with the seashell. I think that might be the card that introduce me to you and your amazing style. Looking at your cards you have such a wide range of style and talent, it is always so amazing to come and visit my friend. So much joy and pleasure.