Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2017

Nowy stempel Magenta

Witam po raz kolejny :-) Pracowity weekend miałam. ale to dlatego, że w Polsce Święto Trzech Króli jest dniem wolnym od pracy, a to oznacza, że można oddać się pasji jeden dzień więcej niż zwykle. Postanowiłam, że wykorzystam w końcu mój nowy stempel Magenty. Najpierw odbiłam wzór szarym Archival Ink na bazie karty, następnie powtórzyłam pieczętowanie na wąskim pasku w kolorze szarym Versamark i wzór wytłoczyłam srebrnym EP.  Sentyment jest od Happy Little Stampers Butterfly Birthday .




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
STAMPlorations CAS Card Challenge January Anything CAS Going 
Seize The Birthday Challenge Anything Goes
Craft Stamper Take It Make It Challenge January

 Craft Stamper Magazine



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz