czwartek, 5 stycznia 2017

Choinka z życzeniami

Witam kochani. Chcę poinformować Was o tym, że rozpoczęłam współpracę z DT Crafting With An Attitude. To mój czwarty DT. Mam nadzieję, że będę potrafiła inspirować Was do tworzenia kart, które możecie dołączać do wyzwań Anything Goes w Crafting With An Attitude.

W tym miesiącu sponsorem naszego wyzwania jest Bugaboo . Zwycięzca otrzyma 3 digi-stamps.


Do zrobienia mojej karty wykorzystałam digi-stamp naszego sponsora Merry Christmas Tree. Zrobiłam dwie karty, bo ostatecznie nie mogłam się zdecydować, który projekt wybrać.

Pierwsza karta to projekt z dodatkowym wymiarem.  Baza karty została zadrukowana obrazem digi-stamp'a, następnie delikatnie pokryta tuszami DI. Choinka została wycięta z dodatkowego wydruku, pomalowana Promarkerami i przyklejona na piankach dystansowych dokładnie w rzucie obrazu na bazie karty.




W przypadku drugiej karty użyłam techniki podwójnego maskowania. Najpierw wycięłam maskę dla choinki, następnie zabezpieczyłam pas bazy niebieską taśmą malarską, bym mogła nałożyć tusze DI w kilku odcieniach czerwieni. Następnie zmieniłam położenie taśmy malarskiej, zabezpieczając obszar pokryty kolorem czerwonym. Teraz nałożyłam kolejne kolory tuszy DI ( niebieski, seledynowy i pomarańczowy)
Zanim zdjęłam maskę z drzewa całą bazę karty delikartnie opryskałam białą farbą akrylową.





Początkowo chciałam dodać kolor do drzewka, ale okazało się, ze podoba mi się ten projekt taki, jaki jest. Myślę, że dodanie kolejnych kolorów nie było by dobrym rozwiązaniem.

Zachęcam do przyłączenia się do naszego wyzwania na Crafting With An Attitude. Jak zawsze tematem wyzwania jest "Anything Goes", więc cokolwiek stworzysz, możesz włączyć do naszej zabawy. Masz na to cały miesiąc czasu.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesdday Challenge New Something - nowy digi-stamp
SS Monday Challenge Start Afresh  nowy digi-stamp
I Love ProMarkers Challenge #325 Anything Goes

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)
Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

I love that fun tree image! You've done a beautiful job with it on both of your designs here! Thanks for sharing! :) HUGS

Lorraine pisze...

That is a fun image and you've created two wonderful cards. Love them both!

Nstiz pisze...

I love both of your cards! Your image made me smile too! Many times a tree has fallen here in the past and this reminded me of those times. They are both So fun!

Loll pisze...

What a fun image Bozena! Looks awesome with both your designs. xx

Mój świat kolorów pisze...

Gratuluję Bożenko dołączenia do DT! a kartki niezwykle inspirujące:)

Shaz in Oz.CalligraphyCards pisze...

Wonderful card for your DT Bozena, well done, lovemaking the image, you've really used it well.
Thanks for the orchid tips, my neighbour is an expert so going to ask him 😊
Thanks for sharing your inspiration,
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}

Lizzies pisze...

Gorgeous card, thank you for joining us over on the ILP this fortnight.

Catherine pisze...

I love the soft background you created for the first card and the bold and bright background on your second card. Great job! Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

Cathie ♥

Aileen pisze...

Fabulous card. Love how you created the background and isn't that a wonderful digital stamp. Have to go look for that. Another perfect creation Bozena.