wtorek, 29 sierpnia 2023

W Dniu Urodzin

Witam,
dzisiaj moja przyjaciółka obchodzi swoje urodziny, a ja mam nadzieję, że karta, którą dla niej przygotowałam dotarła na czas do szanownej Solenizantki.

To moja karta

Ten koliber to jeden z moich ulubionych wykrojników. Wycięłam go z czarnego kartonu i pomalowałam magnetycznymi lakierami do paznokci w kilku kolorach. Dzięki temu koliber mieni się kolorami w zależności od kąta padania promieni słonecznych.


Jakiś czas temu przygotowałam kilka baz używając sporej ilości pudrów do embossingu które po podgrzaniu stworzyły emaliowaną powierzchnię. Użyłam tutaj pudrów w kolorach niebieskim, ciemnoturkusowym, srebrnym i białym. Pudry zostały rozsypane i podgrzane od spodu bazy.


Wykonałam kilka złoconych kwiatów za pomocą folii i wykrojników do złoceń. Kwiaty wycięłam za pomocą nożyka.


Wycięłam cieniutką złotą ramkę ze złotego lustrzanego kartonu, którą przykleiłam do emaliowanej bazy karty. Wewnątrz umieściłam mojego kolibra, naprzeciwko niego, wzdłuż ramki przykleiłam złocone kwiaty, a kartę wykończyłam złotym banerkiem z sentymentem wytłoczonym granatowym EP.


Mam nadzieję, że karta ucieszy moją przyjaciółkę, ale przede wszystkim, że dotarła do niej na czas. Mam też nadzieję, że czas, który poświęciliści na odwiedzenie mojego bloga nie uważacie za stracony.

Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Wow! Such an amazing card design! I love that gorgeous hummingbird with the flowers and all of that wonderful shimmer with the bursts of color to the background! I'm sure she loves this!

Christine Alexander pisze...

Wow, stunning card. I love all the texture from the EP and Nail polish and the colours are exquisite ♥

Loll pisze...

Gorgeous card for your friend's birthday, BozenA. Your hummingbird is so amazing with the different colours and the beautiful shine. And that background ... amazing! with all the glitter and shine. Amazing work, my friend. xx

Vicky Hayes pisze...

So much gorgeous shimmer and shine on this beautiful card BożenA! Your friend will be delighted with it! Vicky x

Bonnie pisze...

What a great background for this awesome die cut bird, Bozene! Love the shimmer of the nail polish and the gilded flowers and gold circle frame! I'm sure this card will be treasured!

Anke pisze...

WOW absolutely stunning and so beautiful, fantastic art.

Hugs
Anke

Trina P. pisze...

Another gorgeous nail polish card! I’m sure your friend loved it.