wtorek, 15 sierpnia 2023

Dużo zdrowia

Witam,
w ostatnich dniach dotarła do mnie wiadomość, że moja przyjaciółka przechodziła trudny okres. Dzisiaj zrobiłam kartę, którą wyślę jutro, mając nadzieję, że karta dojdzie szybko, niosąc moje najlepsze życzenia.


Najpierw odbiłam tego słodziaka na tekturze do akwareli. Wstępnie kolorowałam obraz farbami akwarelowymi, a  następnie jeszcze raz odbiłam obraz czarnym tuszem, aby poprawić kontrast. Dodałam cieniowanie za pomocą kredek, ale z uwagi na fakturę papieru nie mogłam zrobić tego zbyt intensywnie. 
Potem odcięłam dół obrazu  nożykiem.


Za jeżem zrobiłam tło za pomocą szablonu z liściem paproci. Tło przetarłam dwoma odcieniami zielonego tuszu.


Na dole bazy karty przykleiłam 3 rzędy taśmy washi (biało-czarne paski). Uznałam jednak, że lepiej będzie to wyglądało pod zieloną washi. 
Wycięłam sentyment i przykleiłam go pod obrazem. Na koniec dodałam cieniutkie paski brokatowej złotej taśmy, przyklejając je w miejscach łączenia się rzędów taśm washi.


Dużo zdrowia i radości dla wszystkich moich przyjaciół!

Dziękuję, dziękuję, dzięuję!

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

This is so sweet, BozenA! I'm sure your friend will feel better just looking at it! xx

*Vicki* pisze...

Awe! This is ever so sweet! Adorable image and I love the pretty colored flowers surrounding him too! This is a very special card and I'm sure your friend will really appreciate this!

Bonnie pisze...

I am loving this stencil, Bozene! It's perfect for this sweet hedgehog to peek out from! It will bring a smile which always makes us feel better!

Christine Alexander pisze...

OMG such an adorable little hedgehog and the colours of the stencil monoprint are gorgeous ♥

Trina P. pisze...

Another great get well card! Sorry another friend is dealing with health issues.