środa, 2 sierpnia 2023

Urodzinowy Shaker

Witam,
dawno nie wykonywałam karty typu SHAKER. Pomyślałam, ze to będzie fajne urozmaicenie dla mojego bloga. A kartę wykonałam na kolejne wyzwanie w Happy Little Stampers Birthday, do którego serdecznie zapraszamy.





Do naszego wyzwania zapraszamy wszystkich twórców kart urodzinowych. Ten blog nie nakłada żadnych ograniczeń tematycznych, jedynym warunkiem jest to, żeby karta mogła być użyta jako karta urodzinowa.


Wycięłam w panelu mojej karty trzykrotnie okienko z bąbelkami, każde z nich zostało odizolowane pianką dystansową od innych okienek. Dzięki temu nie mieszają mi się kolory cekinów. 


Kartkę wykończyłam naklejając sentyment złożony z pojedynczych literek w słowa STO LAT. Panel przykleiłam do bazy karty i to by było na tyle. To była dość szybka karta, a mimo tego jest dość efektowna.
Jeszcze raz zapraszam do naszego urodzinowego wyzwania w HLS. Każdy z nas potrzebuje kart urodzinowych, więc jestem pewna, że przyłączycie sie do naszej galerii TUTAJ. Zapraszam również do zobaczenia innych kart naszego DT. Znajdziecie tu sporo inspiracji.



Bardzo dziękuję za odwiedziny.  Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Mam nadzieję, że do zobaczenia wkrótce.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a brilliant design, Bozene! Love these bubble strips with their separate color shakers! A wonderful design, my friend!

*Vicki* pisze...

This is such a beautiful and cheerful card! I love the bright colors peeking out through the waves!! Love it!

Paper Therapy Ponderings pisze...

what a fun shaker card, love the three colors
Barb Housner

Christine Alexander pisze...

Fun shaker card, I love the die cut front and the pretty sequins ♥

Trina P. pisze...

Cool shaker. The multi-coloured sequins show beautifully.