piątek, 25 sierpnia 2023

Karta z szablonu, ale nie szablonowa

Witam,
kolejne nasze wspólne wyzwanie z Moniką opiera się na szablonach. Do stworzenia karty musimy wykorzystać szablon, w sposób dla nas dowolny. Może to być nałożenie tuszu przez szablon, pasty strukturalnej, a nawet stworzenie obrazu za pomocą szablonów warstwowych.
To moja propozycja dla naszego wyzwania.



Ostatnio kupiłam kilka pięknych szablonów polskiej firmy. Na białym panelu nałożyłam przez szablon tusze pigmentowe w kilku odcieniach ( niebieskie i szary)



Potem szablon przesunęłam na panelu w górę, do lewego narożnika, żeby zmniejszyć statyczność obrazu. Nałożyłam pastę strukturalną na fragment szablonu. Na górę pasty strukturalnej dodałam odrobinę pasty Cosmic Shimmer.
Na panelu rozsypałam trochę białego grubego EP, który roztopiłam nagrzewnicą od spodu. Lubię te białe kropki emalii...


Wycięłam z kartonu wyklejonego bibułą i zabarwionego na granatowo z dodatkiem złotego sprayu te piękne kwiaty tulipanów. Wykonałam tłoczenie polskiego sentymentu  NAJLEPSZE ŻYCZENIA URODZINOWE w platynowym EP na panelu . Początkowo planowałam użyć srebrnego EP, ale zważywszy na złoty spray na kwiatach zmieniłam zdanie i użyłam platyny. Jest pomiędzy srebrem i złotem :-)


Kwiaty przykleiłam do panelu karty za pomocą pianki dystansowej. Brzegi bazy karty pociągnęłam niebieskim tuszem pigmentowym. Na górę przykleiłam wcześniej przygotowany panel kwiatowo- motylkowy i to koniec. 



Jestem ogromnie podekscytowana i zżera mnie ciekawość, jaką kartę przygotowała Monika. Być może połączyła obraz digi z szablonowymi dodatkami... a może poszła na całość i zaszalała, tworząc kartę mix media?? Zajrzyjcie koniecznie na jej bloga i zostawcie komentarze. Zarówno Monika jak i ja uwielbiamy czytać Wasze komentarze. Zwrotna informacja od świata to dla nas motywacja do tworzenia naszych kart dla Was. Mam nadzieję, że nasze wizje mogą stać się inspiracją dla Was. 

Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Monica C. pisze...

Your card is so beautiful, BożenA. I love how you accented some of the stencil with paste and the butterflies are such a perfect background for the pretty tissue paper flowers.
Thank you for another great challenge that we did here. I look forward to our next one.
Hugs Monica

Christine Alexander pisze...

gorgeous effect with the stenciling, I love the texture the paste gives. The tulips are amazing with the tissue paper ♥

Darnell pisze...

Wow, Bozena, this is sensational! You created a pretty background with the stencil and then you added beautiful layering with the texture paste! The tissue paper flowers take it to the next level!! Hugs, Darnell

Loll pisze...

AMAZING card BozenA! I love the background with both sponged stencil and with paste (and the Cosmic Shimmer makes it shine!). So pretty!! And then those flowers --- gorgeous! xx

Tanja pisze...

Beautiful, intricate. I love what you created. :-)

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous design! I love the soft background with your texture over top and the dainty flowers from the bottom! Everything is so beautifully done!

Bonnie pisze...

You have used this stencil beautifully in a wonderful variety of ways, Bozene! Love the gold and platinum and those tissue paper flowers! A wonderful mixed media card, my friend!

Lori m pisze...

Gorgeous card and stenciled background, hugs, Lori m

Trina P. pisze...

Superb stencil work! Beautiful card.