środa, 16 sierpnia 2023

Siła miłorzębu

Cześć,
ostatnie dni nie były łaskawe. Dowiedziałam się, że kolejna moja przyjacióła zmaga się z poważnymi problemami zdrowotnymi. Chcę ją wesprzeć w tym trudnym okresie, więc postanowiłam przesłać jej siłę i długowieczność miłorzębu.


Kolor zielony to kolor uzdrawiania, dlatego skupiłam się na tym kolorze.
Drugim wykorzystanym kolorem jest złoty.  Złoty kolor przynosi dobrostan.

Sentyment wycięłam ze złotego lustrzanego kartonu. Użyłam również złotego wosku, by dodać blask do liści Ginko.


Tło wykonałam przy pomocy szablonu z liściem paproci, przez który nałożyłam tusz w dwóch odcieniach zieleni.Tymi samymi kolorami przetarłam karton akwarelowy, a następnie wycięłam z niego liście Ginko.


Z białego kartonu wycięłam "szkielety" liści, a nastepnie nałożyłam na nie złoty wosk. Oba liście złożyłam w wielopoziomowej strukturze. 


Liście przykleiłam do panelu, na którym wcześniej odbiłam szablonem liść paproci. Dodałam złoty sentyment. Brzegi panelu delikatnie pozłociłam woskiem. Kartę wykończyłam złotym brokatowym paskiem przyklejonym na dole karty.


Dziękuję za odwiedziny. Dziękuję za komentarze. Dziękuję za przyjaźń i wsparcie.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Such a beautiful card! Love the soft stenciled background and your shimmery gecko leaves! Really beautiful get well card for your friend!

Bonnie pisze...

This is so elegant and you've put so much thought into the meaning of each element, my friend! This will uplift your friend and she will feel your love.

Loll pisze...

A beautiful and thoughtful creation for your friend. I can feel the love in your post, BozenA! xx

Christine Alexander pisze...

Love the beautiful greens of your Ginko leaves, such a wonderful get well card ♥

Trina P. pisze...

Wonderful card to support your friend. The green and gold is fabulous.