piątek, 4 sierpnia 2023

Wykrojniki, tylko one

Cześć,
dzisiaj publikuję wspólne wyzwanie pomiędzy Moniką z Sunshine Creativity a mną. Kierunek tworzenia wskazała Monika. Zgodnie z jej zaleceniami, karta miała powstać przy pomocy wykrojników. Bez stemplowania, bez wzorzystych papierów, tylko wykrojniki, które tworzą jakąś scenkę. Wykrojone elementy można było pokolorować, podobnie jak tło...
A to moja karta


Znalazłam w zbiorze  paneli delikatne szablonowe tło.  Nie zdjęłam tuszu po użyciu szablonu tylko spryskałąm delikatnie wodą i odbiłam na białym kartonie. Kiedy panel był suchy, delikatnie przetarłam go różowym tuszem. Tak, bazę już mamy...


Ostatnio dotarł do mnie ten piękny wykrojnik kolibra. Zastanawiam się jednak, czy to koliber, czy może rajski ptak? Na wszelki wypadek pomalowałam go "na kolibra",  farbami typu kameleon.


Z nieudanego kawałka kartonu barwionego farbą akwarelową, który wydawał mi się wyjątkowo paskudny powstały te fajne kwiaty. To wykrojniki warstwowe.


Trzeci wykrojik, którego użyłam to polski sentyment NAJLEPSZE ŻYCZENIA. Wycięłam go ze złotego lustrzanego kartonu.


Lubię efekt farb typu kameleon. Świetnie nadają się do ożywiania kolibrów :-)



Zachęcam do zobaczenia karty Moniki. Zastanawiam się jaką scenkę stworzyła Monika. Jej wyobraźnia jest nieograniczona i z pewnością mnie zaskoczy. Obie dziękujemy za każdą wizytę i każdy komentarz. 
Dziękuję, dziękuję, dziękuję 💖

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Wow, your design is so stunning! I love the shimmery colors on that bird and I think you've really stepped up into the challenge with the dies! Nicely done!

crafty-stamper pisze...

Fabulous card and die-cuts perfect for the challenge
Carol x

Monica C. pisze...

Your card is gorgeous, BożenA! Those paints on that bird are gorgeous. A beautiful scene of a bird visiting a flower. Thank you for participating in another joint challenge.
I look forward to our next topic.
Hugs
Monica

Bonnie pisze...

What a beautiful hummingbird! I love the texture and detail on it and the flowers! You found the perfect background for them to rest on! A lovely card, my friend!

Tanja pisze...

Amazing what you came up with. Always fascinating how everyone interprets the challenge. I love the idea of the bird and flowers, looks stunning. :-)

Christine Alexander pisze...

wow what shimmer on your humming bird, love those colours ♥

Trina P. pisze...

So beautiful! Love the shimmer.