piątek, 1 września 2023

Wrześniowy solenizant

Cześć, 
zbliżają się urodziny mojego męża, pomyślałam, ze dobrze by było mieć dla niego kartę z życzeniami, hahahahaha! Śmiech trochę mi się przeciągnął, ponieważ mój mąż do mojej pasji podchodzi z dużą rezerwą, więc moje karty traktuje bez zbędnych zachwytów. Ale przynajmniej będę miała na czym napisać życzenia dla niego.

Tak więc, czas na prezentację


Żeby nie zanudzać podam skrócony do minimum przepis na kartę :-)


 Emaliowane tło, koliber pomalowany magnetycznym lakierem do paznokci, kwiat pomalowany kredkami, cienka srebrna/ brokatowa ramka, srebrny banerek z sentymentem. Koniec.



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Christine Alexander pisze...

Wow, so dramatic with the colours and your beautiful bird ♥

Bonnie pisze...

This is awesome, Bozene! Lots of texture and not too fussy. It's perfect for a guy! Hopefully your husband will appreciate it, even if he doesn't say so.

Loll pisze...

An amazing work of art, BozenA. I LOVE this combination of bold and beautiful products and colours. The card is very dramatic and hopefully your hubby will appreciate all your work to create this special card for him. Love, Loll

Trina P. pisze...

Beautiful! Love the colour and artsy look of this card. Your hubby would be crazy not to love it… but I know what you mean about hubby not appreciating our cards and that’s why I stopped making cards for mine. 😂*lol*