środa, 24 stycznia 2024

Tłoczona i kolorowana

Cześć,
zbliża się luty, a to znaczy, że będę potrzebowała wielu kart urodzinowych.
To kolejna karta przygotowana dla lutowej solenizantki.

Ostatnio kupiłam piękny folder do wytłaczania i postanowiłam wykorzystać go do zrobienia następnej karty. 


Nie posiadam skoordynowanych z tym folderem szablonów, musiałam więc barwić obraz po wytłoczeniu pędzlem i farbami akwarelowymi. Elementy bardziej wytłocznoe otrzymały ciemniejsze kolory.
Częściowo dodałam kolory za pomocą kredek. W związku z tym, że papier ma swoją fakturę, elementy barwione kredkami mają tę fakturę mocniej podkreśloną.


Obraz zamknęłam od góry i od dołu wąskimi paskami czerwonej holograficznej taśmy washi. Kartę  wykończyłam sentymentem wyciętym ze złotego lustrzanego kartonu.



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Loll pisze...

STUNNING card BozenA! LOVE your colouring of your embossed images. The texture of the paper adds so much to the overall look. Gorgeous, my friend! xx

Anke pisze...

WOW absolutely stunning BożenA, I love your colouring, fantastic art.

Hugs
Anke

*Vicki* pisze...

Oh my this is so gorgeous BozenA! I just love the flowers and especially over that textured paper gives it more dimension! I love this one!

Bonnie pisze...

You don't need a template, BozenA. You watercolored this beautifully! You've done a great job with the shading with your crayons too! A gorgeous card, my friend!

Christine Alexander pisze...

Absolutely gorgeous colouring. Amazing job with the EF xx

Trina P. pisze...

Fabulous. I’m amazed that this is an EF! A stencil could not measure up to your beautiful colouring. The holographic washi tape strips and the mirror cardstock sentiment are wonderful touches.