poniedziałek, 15 stycznia 2024

Nawarstwiana róża

Cześć,
niedawno otrzymałam piękny wykrojnik, który aż się prosił, aby rozebrać na części formy, które otrzymałam po wycięciu. Dzięki temu powstała fajna wielowarstwowa róża.


Pierwsza, dolna warstwa została pomalowana najciemniejszymi odcieniami zieleni i czerwieni markerów alkoholowych.


Wyższe warstwy mają jaśniejsze kolory, dzięki temu uzyskałam warstwę cienia. 


Wykorzystałam karton po wycięciu róży jako szablon i na panelu karty dwukrotnie  wykonałam odbicie róży.
Panel karty rozcięłam i odcięłam pas wzdłuż dłuższego boku.


Obie części panelu karty przykleiłam do bazy karty za pomocą pianki dystansowej, tak, że washi tape znajduje się w szczelinie pomiędzy nimi.
Panel karty posypałam białym i złotym grubym EP, by po stopieniu tworzyły drobne piegi na karcie.
Kartę dopełnia sentyment wycięty ze złotego lustrzanego kartonu.



Kartę zgłaszam na wyzwanie 
SSS  Monday Challenge Sparkle and Shine


Dziękuję, dzięuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

*Vicki* pisze...

This is so pretty! I love the strip with the gold foil peeking through and that flower popped up is so delicate! A beautiful card!

Cornelia (fun stamping) pisze...

How pretty! Love the splatters Bozena

Loll pisze...

Your new rose die is gorgeous, BozenA. I love the beautiful shades of red and green. And great work creating the shadow roses that give the card so much depth. xx

Christine Alexander pisze...

Gorgeous rose, love all the detail on the petals and leaves ♥

Bonnie pisze...

Your two toned rose is gorgeous, BozenA, and I love the stenciled roses in the background! The split panel showing that pretty Washi tape is a fantastic layout and perfect for showing off this rose!

Trina P. pisze...

Beautiful and artsy. Love the splatters and shine.