niedziela, 21 stycznia 2024

Na bogato

Witam,
Do zrobienia karty z poprzedniego posta wykorzystałam karton barwiony czerwoną akwarelą z dodatkiem złotej farby, a wszystko to zamknięte folią spożywczą. Karton, który otrzymałam jest bardzo bogaty, wspaniale połyskuje złotem, a wszystko to ułożyło się w fantazyjne wzory pod folią.


Konstrukcja jest bardzo podobna do poprzedniej karty.  Tym razem jednak nie pocięłam panelu na paski, tylko wykorzystałam go w całości. Widać na nim piękny wzór powstały pod folią. Kiedy światło pada na niego pod odpowiednim kątem złota farba ujawnia swój własny wzór.


Tutaj również wykorzystałam wąski pasek czerwonego kartonu wyciętego w kształcie łuku. Przykleiłam go w pewnej odległości od czerwonego panelu. Powtórzenie koloru, ale w minimalnej ilości pozwolio rozmyć ostrą granicę czerwonego panelu.


Na granicy czerwonego panelu przykleiłam warstwowe kwiaty wycięte z akwarelowanego kartonu.


Sentyment został wytłoczony złotym EP wzdłuż łuku, powyżej kwiatów.


taaaak... podoba mi się ta karta :-)

Dziękuję, dziękuję, dziękuję!

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Christine Alexander pisze...

such a beautiful card with the mix of reds and pinks xx

Bonnie pisze...

WOW! The red and gold is so elegant, BozenA! The watercolored flowers show beautifully against the red background! Love that curve cut too!

*Vicki* pisze...

This is so pretty and very elegant indeed! I love the gold shine and design!