niedziela, 11 lutego 2024

Niebieskie dla Mamy

Czaść,
w ostatnich dniach moja mama obchodziła urodziny, była więc okazja, żeby zrobić kolejną kartę urodzinową.


Kolor niebieski i zielony to ulubione kolory mojej mamy, więc wybór był oczywisty.
Jakiś czas temu wytłoczyłam w EF ten kwiatowy owal, ale nie miałam żadnego pomysłu na niego. Przeleżał kilka tygodni w szufladzie i nagle olśnienie!


Kwiaty powojnika to mój nowy nabytek. Uwielbiam powojniki, szczególnie te niebieskie i niebiesko-fioletowe. Wszystko się doskonale złożyło, mama lubi kolor niebieski, a ja niebieskie powojniki. Ha!


Użyłam dwóch kolorów, niebieskiego i fioletowego, by pomalować kwiaty. Kiedy akwarela jeszcze była mokra, dodałam niebieską metaliczną farbę. Dzięki temu kwiaty zyskały piękny blask. Aby ożywić kwiaty dodałam czarnym cienkopisem pręciki. Dodałam też kilka szczegółów do płatków za pomocą fioletowej kredki.


W zestawie wykrojników były też gałązki, które pomalowałam zieloną farbą i dodałam kilka szczegółów ciemniejszą kredką.Gałązki ułożyłam wokół prawej strony wytłoczonego owala, wzdłuż nich ułożyłam na piance dystansowej kwiaty powojnika i karta gotowa. A, nie! Jeszcze sentyment wytłoczony w złotym EP.  
I tak, teraz to już koniec.

Dzięki za cierpliwość i odwiedziny.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

the blue flowers with the embossed oval is stunning ♥

Loll pisze...

Gorgeous card to celebrate your Mom's birthday, BozenA! I LOVE the shimmer on your beautiful blue flowers. So pretty with the embossed background. xx

Anke pisze...

WOW absolutely stunning BożenA, I also like this climbing plant and I love your flowers and the wonderful design.

And the blue is gigantic ...

Hugs
Anke

Bonnie pisze...

The colors are beautiful in these clematis, BozenA! I love how you got the blue and purple mixture and the shine from the metallic paint! Happy Birthday to your Mother! I'm sure she is delighted with her card and so proud of her daughter!

Trina P. pisze...

Happy belated birthday to your mom! 🎉🎁🎂 She must have loved this gorgeous card! These clematis pop beautifully against the embossed background… good thing you saved it.

*Vicki* pisze...

Happy birthday to your mom! I think you've made her such a special keepsake here! I love those blue colored flowers with the magical sheen to this nestled in that embossed wreath! So pretty!

Darnell pisze...

Your card for your mother's birthday is simply gorgeous, Bozena! She will cherish her bouquet of beautiful blue clematis! I love the fine details and embellishing! Hugs, Darnell

Nstiz pisze...

How gorgeous this is! LOVE those colores and the bit of shine you added. The embossed background is so perfect for this. You do an amazing job of adding color!