czwartek, 18 stycznia 2024

W angielskim stylu retro

Witam,
tytuł postu może nie do końca ma uzasadnienie. Mam takie wspomnienie filmowe starego brytyjskiego domu, gdzie pokój pomalowany był w takie sympatyczne paski. Ale nie jestem znawcą angielskiego stylu retro, dlatego nie będę się upierała, jeśłi ktoś zgłosi veto...


Czerwony karton został przygotowany wcześniej. Kilka kolorów czerwieni z domieszką złotej farby, duża ilość wody i folia spożywcza to przepis na taki karton.


Wycięłam najpierw łuk w panelu. Następnie przepuściłam ją przez matrycę wycinającą paski. Podkleiłam całość taśmą malarską, by zdjąć z matrycy pocięty na paski fragment. Następnie zdjęłam zbędne ( co drugi) paski. Każdy z pasków posmarowałam klejem i przykleiłam do bazy karty. Kiedy paski były przyklejona, zamknęłam je od góry łukowato wyciętym z czerwonegp kartonu paskiem.


Kwiaty wycięłam z kartonu barwionego akwarelą. Mało farby, dużo wody, aby uzyskać subtelne kolory.
Ułożyłam wiązankę z kwiatów , częściowo podklejając je na piance dystansowej.


Kartę wykończyłam stemplując polskojęzyczny sentyment i wytłaczając go złotym EP.
Na zdjęciu powyżej i poniżej widać złoty blask powstały na czerwonym kartonie, w miejscach, gdzie zgrupowała się złota farba. 



Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Trina P. pisze...

Wonderful card. The gold shines beautifully. Great design, too.

Loll pisze...

Beautiful!! I LOVE your background with the shades of red and gold done with cling wrap. Looks amazing cut with the arc and then into strips. So creative BozenA! The soft pink flowers are a wonderful contrast. xx

*Vicki* pisze...

Really beautiful composition! I love the stripes and how they have the slight curve with the sentiment!

Bonnie pisze...

These red stripes are so pretty with the golden highlights, BozenA! Love the curved cut and the pretty flowers with the amazing stripes!