środa, 19 kwietnia 2017

Powiew wiosny

Witam,
chciałabym dzisiaj zaprezentować jedną z moich nietypowych kart wielkanocnych. Zawiera elementy typowe dla tego święta, ale całośc jest trochę inna :-) Ocenicie zresztą sami.

Z pomalowanego akwarelą kartonu wycięłam motyw tej kobiety -  może uchodzić za panne młodą, ale może też być synonimem eleganckiej babki, wiosny niosącej nam Wielkanoc :-) Tak to sobie tłumaczę...

widzicie serducho na karcie ? Jest, jeśli ktoś nie widzi, to spójrz jeszcze raz :-)






Motyle wokół tej postaci wyfrunęły z jej sukni :-) Jajko - jedno z zestawu MB no i te piękne washi tape na dole karty. Niedawno dotarły do mnie i nie potrafiłam się oprzeć, aby ich nie wykorzystać. Są takie kobiece... jak Celinka, do której trafiła kartka wraz z życzeniami. Pozdrawiam Cię :-)))

Kartkę zgłaszam na wyzwane
Create and Makes Challenge #10 Anything Goes optional Springtime
Tuesday Morning Challenge Scetches 399
Cards in Envy Pretty Pastels Card Challenge #17
Crafty Cardmakers Challenge Things with Wings
SS Work It Wednesday April 2017
Shopping Our Stash Challenge 299 Rose by Any Other Name piękne róże na washi tape
STAMPlorations Things with Wings Spring Hop


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
 BożenA

12 komentarzy:

My Card Attic: Hazel pisze...

This is so pretty Bozena! What a lovely die cut and I LOVE the colouring! Luv n’ Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Mój świat kolorów pisze...

cudna kartka! kobieca świąteczna wiosenna:))

Sandy Trefger pisze...

Beautiful pastel colors and card design! Thanks for sharing with us at Cards in Envy.

Darnell pisze...

Your unusual Easter card is just glowing, Bozena! It's a beautiful design in every way!! Enjoy your day! Hugs, Darnell

Asja pisze...

Masz racje, kartka jest piękna,delikatna, kobieca, wiosenna jak Celinka :)

Debbie pisze...

This is such an elegant and beautiful card!!
Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
Debbie
Debbie's Dash of This and That

Anonimowy pisze...

Śledzę bloga od dawna podziwiam Twoje prace, nawet mam okazje zobaczyc na żywo kartki które mają trafić w inne ręce niż moje:) Zawsze wiem że są to kartki tworzone z pasją,że będą wyjątkowe,oryginalne,piękne i dopasowane do danej osoby.Często nie mam odwagi by wystawić komentarz,aby wyrazić zachwyt bo nie przychodzi mi tak łatwo pisanie jak mojej koleżance z pracy :))))Gdy otrzymałam kartkę Świąteczną w tym roku jak zawsze z zaciekawieniem szybko chciałam zobaczyć co znajduje się w kopercie jak wygląda oraz jakie będą źyczenia..Dodam iż w moim archiwum mam juz sporo kartek od Bożenki :)) A więc...niedowierzam co zobaczyłam wow !!!!! piękna.. całkowicie niepowtarzalna..i taka moja... no i te ciepłe,wzruszające, serdeczne życzenia.Bożenko nie zawsze potrafię to opisać co czuję ale w moim sercu jesteś juz od kilku lat.
Dziekuję Ci że jesteś przy mnie.
Dziękuję za pozytywną energię .
Dziękuję za troskę,opiekę,pomoc o każdej porze dnia i nocy.
Dziękuję za piękną kartkę-prezent na Święta.Realizuj sie i rozkwitaj dalej bo dajesz dużo radości innym ludziom tym co robisz.
To serce dopiero dziś dostrzegłam wiec koleje pozytwne zaskoczenie... Ps.Czyżby do okulisty przyszedł czas już się udać :))))
Pokaż cytowany tekst

BożenA pisze...

Celinkaaa??? A może by się tak przedstawić? Chociaż właściwie pisząc że to właśnie Ty otrzymałaś te kartę, niejako się przedstawiłaś :-) Dziękuję za te wszystkie miłe słowa. Dobrze wiesz, że sporo przesadziłaś, ale cieszę sie, ze wiesz, że jestem dla Ciebie również :-)

Bonnie pisze...

How pretty, Bozena! I love the soft colors of her dress and how you've used the die cut butterflies around her!

Mac Mable pisze...

Yes it is different and it's gorgeous and so pretty. Great colour blending and the prettiest of dies x

Marilyn's Cricut Crafts pisze...

Very lovely card. I love the die cut for the woman and all the beautiful butterflies. Thank you for joining us at Cards in Envy! ~ Marilyn

Aileen pisze...

Beautiful card, the gold, the woman and butterfly all beautiful and that washi tape at the bottom perfect finish.