Obserwatorzy

wtorek, 25 kwietnia 2017

Abrahamka

Cześć wszystkim :-)
zostałam poproszona o wykonanie karty na 50-te urodziny dla kobiety. Pomyślałam, że idealnie do tego nadzadzą się stemple Altenew, a sama karta została zainspirowana kartką Erum Tasneem, która projektuje dla Altenew. Jeśli jeszcze nie widzieliście jej niesamowitych kartek, koniecznie musicie odwiedzić jej bloga. To prawdziwa czarodziejka!

Pomyślałam, że głęboka czerwień i złoto idealnie pasują do pięćdziesiątych urodzin. Zanim podejmę się wykonania karty dla kogoś zawsze zbieram "wywiad" na temat osoby, dla której ma być karta. Tym razem podczas rozmowy z koleżanką okazało się, że nie byłoby najlepszym rozwiązaniem umieszczać cyfrę 50 na kartce, wiec musiałam udać się do podstępu ;-) Zrobiłam kartę typu shaker. W środku wypełniłam go złotymi cekinkami, ale żeby delikatnie zaznaczyć, że to 50-te urodziny, w komorze shakera umieściłam też wyciete ze złotego kartonu cyfry 5 i 0. Ta pięćdziesiątka nie narzuca sie, ale jest delikatnie zaznaczona.

Pora więc na przedstawienie karty








Kartkę zgaszam na wyzwania
Crafty Catz Challenge #367 AG with twist Add a Number cyfry są w komorze shakera
SS Monday Challenge We've Got Your Number cyfry są w komorze shakera
SS Work It Wednesday Challenge April 2017
SS Wednesday Challenge Shower and/or Flower
Penny Black and MOre April Challenge Spring
Stamping Sensations April Challenge AG
Altenew Challenge Anniversary Blog Hop 


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz