Obserwatorzy

piątek, 28 kwietnia 2017

Gram ze szkicem

Cześć,
dzisiaj chciałabym zaprezentować kartę, którą wykonałam do szkicu Fusion Card Challenge Musical / Butterfly

Ja zagrałam do szkicu, karta na pierwszy rzut oka wygląda na monochromatyczną, ale kwiaty zostały wycięte z kartonu wcześniej pomalowanego kilkoma odcieniami dwutonowych farb opalizujących Prima.


Kwiat został wycięty dwukrotnie, pod warstwę opalizująca podkleiłam granatową wersję, aby stworzyć cień dla tego motywu. Właściwie na każdym zdjęciu udało mi się uchwycić, jak farby prima delikatnie opalizują na różne kolory. One są naprawdę cudowne :-)




Kartkę zgłaszan na wyzwanie
Fusion Card Challenge Musical / Butterfly 
Inspiration Destination Challenge #127 Optional Twist Masculine
SS Wednesday Challenge AG #38
The Crafty Addicts Challenge #35 AG





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz