Obserwatorzy

sobota, 4 lipca 2015

Happy Little Stampers Christmas Challenge July 2015

Zawsze uwielbiałam wyzwania na Happy Little Stampers. Kiedy dowiedziałam się, że jest nabór projektantów do DT nie wahałam się ani chwili, by złożyć aplikację. Zakładałam jednak, że nie uda mi się tego osiągnąć. Dlatego po raz kolejny chcę podziękować Kylie i Loll za okazane zaufanie.
Dzisiaj rozpoczęłam wspaniałą przygodę w Design Team Happy Little Stampers Christmas Challenge i jestem z tego powodu niezwykle dumna i bardzo podekscytowana. W tym miesiącu wyzwaniem na HLS CC jest TREE / DRZEWO Kartka jest w stylu CAS, zgodnie z założeniami HLS i mam nadzieję, że spodoba Ci się.

Do wykonania tej kartki użyłam stempla przedstawiającego choinkę, mało rzeczywistą, raczej zakręconą :-) Wykonałam biały embossing, następnie  nałożyłam kolor na sylwetkę drzewka za pomocą gąbki i tuszy Distress Ink w kolorze Pine Needles i Crushed Olive.



 Potem wycięłam maskę w kształcie drzewka i postemplowałam tło wokół choinki stemplem z zestawu BoBunny w kolorze Stormy Sky. Aby nadruk tła nie był zbyt natarczywy, pierwsze stemplowanie wykonywałam na roboczej kartce papieru, drugie odbicie szło na panel kartki. 


Po wycięciu maski pozostał mi negatyw wyciętego drzewka. Wykorzystałam go do wykonania bardzo drobnych rozbryzgów złotej farby, aby zamaskować wcześniej ostemplowane tło. 
Kolejnym krokiem było wykonanie sentymentu Merry Christmas  czarnym tuszem Archival Ink

Zaznaczyłam złotą farbą gwiazdę nad choinką


Pozostało jeszcze pocieniowanie brzegów panelu tuszem Stormy Sky DI i zaznaczenie krawędzi kolorem Pine Needles. Ostatni krok to przyklejenie panelu do białej bazy kartki. 
I oto mam gotowy mój projekt.

Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w naszej wspaniałej zabawie. Odwiedź naszą stronę na Happy Little Stamps, aby zobaczyć więcej inspiracji przygotowanych przez nasze wspaniałe dziewczyny z DT. Możesz mi wierzyć, znajdziesz naprawdę niesamowite projekty! Jeśli spodobają Ci się one, proszę pozostaw miły komentarz na blogach dziewczyn z DT. Będziemy za nie wszystkie bardzo wdzięczne.

Mała uwaga z mojej strony -  czas tak szybko biegnie, że nie zauważysz nawet kiedy zbliży się Boże Narodzenie. Jeśli będziesz uczestniczyć w naszych wyzwaniach o jeden problem będziesz mieć mniej - kartki świąteczne będą już czekały gotowe do wysłania :-) Mam nadzieję, że ten argument przeważył i spotkamy się na blogu HLSCC.

Kartkę dołączam do wyzwań
Crafty Calendar Challenge Christmas in July
Aloha Friday Challenge #51 Christmas In July
Crafty Calender ChallengePlease join my Facebook pageSimply Create Too
Take our BadgeCraft Stamper MagazineCraftyhazelnut's Christmas Challenge Extra

Życzę wielu inspiracji i łatwości w realizowaniu swoich wizji.

buziaki,
BożenA

Prześlij komentarz