Obserwatorzy

niedziela, 23 kwietnia 2017

Elegancka karta urodzinowa

Cześć moi kochani.
Wczoraj udało mi się wykonać kilka kart, wszystkie z wykorzystaniem stempli Altenew. Ich kwiaty są takie niesamowite, uwielbiam ich wzornictwo. Dzięki nim nawet kiepska karta wygląda dobrze :-)
Drugim stemplem, który użyłam to bąbelkowe tło Magenta. Kiedy go zamówiłam, myślałam, że wzór jest trochę większy, ale w sumie uważam, że jest piękny bez względu na rozmiar. Aby zwiększyć obszar opieczętowany nim musiałam użyć pozycjonera, żeby dobrze dopasować wzór w miejscu przedłużania.
Do wykonania tej karty zainspirowała mnie Mac z bloga Sweetest Of Peas i jej niesamowita karta.






Sporo złotego pudru do embossingu, ale kocham efekt końcowy. Do malowania użyłam farb akwarelowych Gansai.

Kartkę zgłaszam do wyzwania
The Flower Challenge #7 Sketch
SS Wednesday Challenge Showers and/or Flowers
Work It Wednesday April Challenge
WOW! Embossing Powder April  Challenge
Less is More Challenge #325 Stripe jeden wąski złoty pasek i szeroki pas złotego embossingu



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,


Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz