Obserwatorzy

wtorek, 2 maja 2017

Happy Little Stampers CAS wyzwanie majowe

Witam wszystkich, miło mi gościć Was dzisiaj. Mam nadzieję, że znajdziesz u mnie inspirację i przyłączysz się do naszej zabawy w Happy Little Stampers wyzwanie CAS, gdzie tematem wyzwania jest Rain/ Deszcz


Zwycięzca wyzwania otrzyma nagrodę ufundowaną przez naszą niesamowitą liderkę Kylie. Będzie to bon 15$ do zrealizowania w sklepie Happy Little Stampers


Prosimy, aby tworząc kartę, zachować styl CAS
- jeden centralny punkt skupiający uwagę
- dużo wolnej białej przestrzeni
-jak najmniej warstw, najlepiej, aby to była karta jednowarstwowa
- jak najmniej ozdób


Dość długo zastanawiałam się jak użyć tematu tego wyzwania. Kilka wizji przetoczyło się przez moją głowę jak burze, ale jak to z burzą bywa, ulewa zmyła wszystkie pierwotne pomysły. W efekcie końcowym powstała karta, którą przedstawiam Wam poniżej. Deszcz w tle pochodzi ze stempla Magenta. sentyment jest z cudownego zestawu HLS Butterfly Birthday, stokrotka jest z Serendipity Stamps.



Zrobiłam maskę z papieru i za pomocą gąbki i DI zrobiłam podłoże z którego wychodzi lodyga kwiatu. Kwiat pomalowałam markerami wodnymi ZIG.  Z lewej k rawędzi przykleiłam piękną złotż taśmę washi tape, po prawej zaś cieniutki złoty paseczek stickes.







Mam nadzieję, że zainspirowałam cie do stworzenia Twojej karty i teraz biegniesz do swojego craftowego królestwa :-) Chętnie zobaczymy Cię na wyzwaniu HLS CAS w maju. Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji, zajrzyj do naszego bloga i sprawdź, co wyczarowały inne dziewczyny z DT HLS CAS.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz