wtorek, 2 maja 2017

Happy Little Stampers CAS wyzwanie majowe

Witam wszystkich, miło mi gościć Was dzisiaj. Mam nadzieję, że znajdziesz u mnie inspirację i przyłączysz się do naszej zabawy w Happy Little Stampers wyzwanie CAS, gdzie tematem wyzwania jest Rain/ Deszcz


Zwycięzca wyzwania otrzyma nagrodę ufundowaną przez naszą niesamowitą liderkę Kylie. Będzie to bon 15$ do zrealizowania w sklepie Happy Little Stampers


Prosimy, aby tworząc kartę, zachować styl CAS
- jeden centralny punkt skupiający uwagę
- dużo wolnej białej przestrzeni
-jak najmniej warstw, najlepiej, aby to była karta jednowarstwowa
- jak najmniej ozdób


Dość długo zastanawiałam się jak użyć tematu tego wyzwania. Kilka wizji przetoczyło się przez moją głowę jak burze, ale jak to z burzą bywa, ulewa zmyła wszystkie pierwotne pomysły. W efekcie końcowym powstała karta, którą przedstawiam Wam poniżej. Deszcz w tle pochodzi ze stempla Magenta. sentyment jest z cudownego zestawu HLS Butterfly Birthday, stokrotka jest z Serendipity Stamps.



Zrobiłam maskę z papieru i za pomocą gąbki i DI zrobiłam podłoże z którego wychodzi lodyga kwiatu. Kwiat pomalowałam markerami wodnymi ZIG.  Z lewej k rawędzi przykleiłam piękną złotż taśmę washi tape, po prawej zaś cieniutki złoty paseczek stickes.







Mam nadzieję, że zainspirowałam cie do stworzenia Twojej karty i teraz biegniesz do swojego craftowego królestwa :-) Chętnie zobaczymy Cię na wyzwaniu HLS CAS w maju. Jeśli potrzebujesz więcej inspiracji, zajrzyj do naszego bloga i sprawdź, co wyczarowały inne dziewczyny z DT HLS CAS.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

9 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a fabulous layout. Love how you've popped on the sentiment vertically and that background rain stamp is so pretty, as is your flower x

sandie pisze...

I love how you created the rain and the touches of gold are perfect x

Sazzle Dazzle pisze...

Gorgeous use of your stash and a perfect rainy BG. Just beautiful

Nonni pisze...

Your rain looks amazing and I love the gold, it adds a lot of interest! Great card!

Linda pisze...

This is gorgeous .... those raindrops look amazing xx

Anne pisze...

Wow Bozena that is such a classy card! Amazing background stamp, love it! xx

Bonnie pisze...

Love this sweet flower and the rainy background, Bozena! The touch of gold makes this so elegant!

Neets B pisze...

I love all the vertical panels on this, Bozena. And the rain background stamp looks fabulous! xx

Aileen pisze...

Fantastic rain, love that background it is perfect and with the flower so natural. Wonderful