czwartek, 6 czerwca 2024

Akwarelowe bazgroły

Cześć,
doniesienia z placu boju: remont skończony, ale wciąż trwa układanie zapasów, tak, żeby pomieściło się jak najwięcej w dostępnej przestrzeni... Koleżanka zapytała mnie, czy nie potrzebuję kolejnej szafki, żeby móc schować moje narzędzia, papiery i to wszystko co nam jest niezbędne do tworzenia kart. Och, chętnie przygarnęłabym jeszcze jedną szafkę, ale niestety mam za mały craftroom, więc kolejna szafka tylko w zestawie z większym pokojem. Ale myślę, że już niedługo uda mi się zakończyć prace porządkowe. 


W trakcie segregowania papierów z moimi akwarelowymi bazgrołami napotkałam na poniższy arkusz. Wczoraj wieczorem okazało się, że na dzisiaj potrzebuję karty urodzinowej dla naszego kolegi z pracy. Nie mając zbyt dużo czasu i "nóż na gardle" postanowiłam wykorzystać to co miałam i tak powstała ta karta.



Najpierw stworzyłam zarysy kwiatów i liści. Kwiaty wypełniłam farbą akwarelową w kolorach niebieskim i fioletowym.


Liście pomalowałam kilkoma kolorami w odcieniach zieleni.
Następnie czarnym cienkopisem dodałam kilka gałązek z gronami i małymi kwiatkami.


Grona i kłosy pomalowałam złotą farbą. To fajnie wzbogaciło kartę, dodając jej odrobinę elegancji.


Czarny i niebieski splashing oraz złoty banerek z sentymentem  to dodatki, które wykończyły tę kartę.
 



Wdzięczność za odwiedziny i komentarze.

Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

*Vicki* pisze...

Glad to hear that your renovation is coming along! Your card is stunning with this pretty delicate image and I love the mix of colors for the blooms! Splattering is always wonderful to add as well...I love doing that! Have a great day!

Loll pisze...

WOW! Gorgeous, artistic card for your friend at work. LOVE the beautiful watercolouring and your hand-drawn flowers. Amazing work, my friend. Glad things are coming along with your reno. Love, Loll

Nstiz pisze...

Oh my gosh, you DREW this! You are talented. The artwork is amazing and love the added color. This is amazing, BozenA!

Christine Alexander pisze...

Wow gorgeous hand painted watercolour flowers and wonderful choice of colours ♥