czwartek, 27 czerwca 2024

Wielowymiarowa karta urodzinowa

Witam moi drodzy.
Dzisiaj chciałabym zaprezentować kartę urodzinową przygotowaną dla drogiej mi osoby. Do jej zrobienia wykorzystałam elementy, które miałam dostępne w mojej szufladzie z zapasami. Remont pokoju rzemieślniczego teoretycznie został zakończony, ale wciąż trwają prace porządkowo- segregacyjno- rozpakowujące. Tak więc mój dostep do blatu roboczego wciąż był ograniczony w trakcie kiedy kartę tworzyłam. A działo się to jakiś czas temu, bo odległość adresatki i pośpiech pocztowców zmusza mnie do wysyłki karty z niemalże miesięcznym wyprzedzeniem.

Pora na prezentację karty


Tło w oknie panelu karty wykonałam z pasty brokatowej nałożonej na papier przez szablon. Lubię kolory pasty, której brokatowe drobinki zmieniają kolory w zależności od kąta padania promieni słonecznych. Dzięki temu, że pasta nałożona została przez szablon, tło ma dodatkowy wymiar, co widać na zdjęciu powyżej.


Kolory są raczej pastelowe, przechodzą od złocisto-żóltej barwy do niebieskawo-zielonej. 


Kwiaty tulipanów zostały wycięte z papieru barwionego plamami różowej farby akwarelowej.


Kwiaty ułożyłam w taki sposób, aby wygladały jakby bukiet wychodził z okna panelu karty. 


Główki kwiatów podkleiłam na piance dystansowej, aby bukiet miał więcej wymiaru. Również panel karty z oknem i bukietem kwiatów zosta przyklejony za pomocą pianki dystansowej.
Kartę wykończyłam wytłaczając sentyment srebrnym proszkiem do embossingu.




Mam nadzieję, że karta dotarła do solenizantki na czas.
Wdzięczności za odwiedziny i komentarze.

Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Nstiz pisze...

Your work is simply AMAZING! You have such original ideas and your background are always stunning! Love the varied colors in the tulips too. Another incredible card, BozenA!

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous card! I love how you've made the flowers pop out from your frame! Very creative and full of beautiful texture and dimension!

Bonnie pisze...

This has a beautiful stenciled background, BozenA! Love the texture! And the tulips are so pretty "growing" out of the frame!