niedziela, 23 czerwca 2024

Dzień Ojca

Cześć.
Dzisiaj w Polsce obchodzimy Dzień Ojca. A skoro tak, jest oczywitym, że zrobiłam kartkę z tej okazji dla mojego Taty. Nie wydaje mi się, aby szczególnie przywiązywał do tego wagę, ale życzenia bez kartki mi się nie zgadzają. 

Postanowiłam, że tło będzie bardziej CAS i żadnych babskich elementów w różowym kolorze. 



Do udekorowania tła wykorzystałam dwa kompatybilne ze sobą szablony.  Przez jeden szablon nałożyłam tusz w odcieniu brudnego fioletu i w kolorze bzu. Następnie używając drugiego szablonu dodałam pastę do embossingu.


Z białego kartonu wycięłam wazon i podjęłam próbę  dodania do niego cieni. Niestety efekt nie był zadowalający, wiec kiedy karta była już gotowa dodałam dokładnie te same kolory do wazonu, których użyłam do wykonania tła. Okazało się, że to był dobry pomysł. Na zdjęciu poniżej widzicie pierwotną wersję, gdzie wazon był biały i naprawdę paskudny.


Z białego kartonu wycięłam też kilka róż, które kolorowałam markerami alkoholowymi. Kwiaty ułożyłam w bukiet i umieściłam w wazonie. Podkleiłam wazon i niektóre kwiaty pianką dystansową i przykleiłam do karty. Aby wykończyć kartę, pod wazonem umieściłam banerek z sentymentem wytłoczonym złotym EP. Banerek z sentymentem ma takie same kolory jak paski w tle.



Od 22 czerwca trwa wyzwanie na blogu Craftlandia. Tematem jest słońce, morze i muszelki lub jeśli ktoś woli, brak ograniczenia tematycznego Anything Goes. Ja zachęcam do wzięcia udziału w tym wyzwaniu. Dziewczyny z Craftlandii są niesamowite i naprawdę cudowne, a ich prace bardzo inspirujące. Ja się rozmarzyłam patrząc na ich projekty. Oczywiście zgłaszam tę kartę do wyzwania

Craftlandia Challenge 19 "SUN AND SEASHELLS OR ANYTHING GOES



Wdzięczności za wsparcie. Fajnie jest Was gościć na moim blogu, a śladem po odwiedzinach może być pozostawiony komentarz. Wielkie dzięki!

Życzę miłego dnia.





8 komentarzy:

Darnell pisze...

Fantastic Father's Day card, Bozena! The CAS design and all the texture are divine and I love how you treated the vase! Hugs, Darnell

Loll pisze...

Lovely card for your Dad for Father's Day, BozenA! LOVE the background with the sponged and then embossing paste layered together. So artistic and a fantastic background to show off your vase of flowers. Love, Loll

Bonnie pisze...

Hopefully your Dad enjoys his wonderful card, BozenA! I love how you've colored the vase and flowers, and that background with the stenciling is fantastic!

*Vicki* pisze...

I'm sure your dad will love this card! The texture is stunning and I love the vase of pretty colorful flowers over it! Nicely done!

Nstiz pisze...

I LOVE your ideas, BozenA! You are so creative especially with your incredible backgrounds! Love your wonderful vase of flowers too. This is genius!

Mia pisze...

What a beautiful card, Bozena. I love the texture and the roses. Thank you so much for joining Craftlandia Challenge. Good luck in the draw. Hugs, my friend.

HilaryJane pisze...

This is such a great CAS card. I love your flower vase and the background wall. So effective.I will try to remember that. Thanks for joining us at Craftlandia 19 xx

SanDryCreaciones pisze...

Hermosa tarjeta! te ha quedado genial con un bonito toque elegante perfecto para felicitar a tu padre por su día, gran trabajo! un abrazo!