środa, 19 czerwca 2024

Karta urodzinowa dla miłośnika ogrodów

Witam.
Dzisiaj chcę przedstawić kartę dla mężczyzny, którego hobby jest pielęgnacja ogrodu. Pomyślałam, że kwitnący krzew posadzony w starym kamiennym kwietniku będzie idealną scenką na kartę urodzinową dla niego.

Wykonując tę kartę wykorzystałam kilka technik, więc można uznać, że to karta mix media :-)



Biały panel papieru mix media przetarłam przez szablon popielatym tuszem. Stworzyłam delikatny rysunek ceglanego muru. To świetne tło dla starego kamiennego kwietnika :-)


Męskim elementem w tej karcie są zarysy zegarów, które zbudowałam nakładając pastę do embossingu przez szablon, w lewym górnym rogu.


Wykrojnikiem wycięłam z craftowego papieru kwietnik. Dodałam cieniowania za pomocą brązowych markerów. Następnie wyprofilowałam kwietnik dużą kulką , aby nadać jej krągłości. Z białego papieru wycięłam kwitnącą kępę i pokolorowałam ją markerami, tworząc kwietne plamy wśród zieleni liści.


Dodałam polski sentyment wytłaczając go złotym EP.


Zanim przykleiłam kwietnik do bazy karty za pomocą pianki dystansowej, dodałam stemplowanie , by stworzyć podstawę dla kwietnika. To stempel do tworzenia tła za pomocą rozbryzgów. Na karcie wyglądają jak rozsypane kamyczki.
Panel karty jest mniejszy od bazy karty, tak więc, po przyklejeniu go do bazy uzyskałam naturalną wąską ramkę.




Wdzięczności za odwiedziny i komentarze. Przepraszam, że ostatnio nie komentuję Waszych postów, ale z pewnością nadrobię wszystkie zaległości, jak tylko sytuacja sie znormalizuje.
Buziaki i uściski
 

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Gorgeous mixed media card, that flower urn is stunning ♥

*Vicki* pisze...

Really stunning card with all of the beautiful texture and design elements! The flower is lovely spotlighted in color!

Nstiz pisze...

Outstanding work and creativity! I love how you design. It's so original and imaginative. Love this, BozenA!

Bonnie pisze...

The dimension of this flower pot is amazing, BozenA! Your shaping makes it look so real and it shows off these gorgeous flowers beautifully! Love the stenciled brick and embossing past clocks! So much texture that makes me want to touch it.

Loll pisze...

Amazing card for your gardening friend, BozenA!! Love the mix of stenciling with ink and embossing paste ... lots of texture and depth. Fabulous urn filled with flowers. Great work, my friend! xx