środa, 29 maja 2024

Neonowe akwarele

Witam,
niedawno dotarły do mnie farby akwarelowe o neonowych kolorach. Uważam, że te kolory są naprawdę piękne. Na zdjęciach ostrość kolorów jest trochę zatarta, mimo to chciałam pokazać mój nowy nabytek.

Kartkę przygotowałam dla koleżanki z pracy. Sięgnęłam po nowe wykrojniki warstwowe kwiatów. Nie użyłam wszystkich warstw, obraniczyłam się do bazy kwiatów i szkieletowych konturów. 


Bazę karty ozdobiłam przez nałożenie  na nią przez szablon tuszy w kolorach różowym, żółtym i zielonym. Częściowo tusze mieszały się ze sobą tworząc inne odcienie.


Niestety kwiaty są na tyle duże, że przysłaniają znaczną część tuszowanego tła.
Następnie panel spryskałam sprayem z błyszczącymi drobinkami.


Papier do akwareli pomalowałam neonowymi farbami akwarelowymi. Nałożyłam plamy kolorów na mokry papier, a kolory same zaczęły płynąć i mieszać sie ze sobą.



Na złotym lustrzanym kartonie wytłoczyłam na gorąco białym EP sentymenty, które przycięłam do wąskich banerków. 



Wdzięczności za odwiedziny i komentarze.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

Gorgeous card for your friend, BozenA! The background is so pretty with the soft stenciling and glittery finish. And those flowers are beautiful! Great watercolouring with your new paints! Love, Loll

Bonnie pisze...

Ooh, I love these flowers and the stenciled leaf background! The soft leaf colors add wonderful depth that make the flowers stand out even more!

Nstiz pisze...

This is outstanding, Bozena! Love those flowers and the use of your new watercolors. They blended just beautifully and your background is gorgeous. Love all the texture on this too!

Christine Alexander pisze...

Beautiful stenciling on the base of the card, perfect as a background to those wonderful flowers ♥

Mia pisze...

Great card for your friend, Bozena. I love the stunning flowers.