środa, 21 lutego 2024

Idzie w świat

Witam,
dzisiejsza karta została zrobiona dla koleżanki z pracy, która po wielu latach pracy w naszym zespole postanowiła odejść do innego zakładu pracy.


Miałam bardzo mało czasu na przygotowanie tej karty. Dobrze, że miałam w szufladzie przygotowany kiedyś bibułkowy papier barwiony na czerwono i złocony woskiem.


To karta o formacie slim. Na białym panelu przetarłam czerwonym tuszem przez szablon elegancki wzór gałązek.


Następnie nałożyłam przez kolejny szablon białą pastę do embossingu. W ten sposób stworzyłam delikatny wzór w kształcie serduszka z licznych drobnych kropeczek.



Przyszedł czas na zagospodarowanie panelu. Początkowo wycięłam dwie kwietne gałązki z zupełnie innym kwiatowym wzorem, ale to nie było to, czego szukałam. Dobrze, że miałam więcej bibułkowego papieru. :-)
Kolejny wybór padł na te piękne tulipany. Okazuje się, że to niezawodny wzór. 
Wycięłam też kilka drobnych gałązek z białego kartonu. Do liści dodałam drobne kleksy kleju i nałożyłam płatki złota, tworząc nieregularne złocenia.


Kwiaty i gałązki ułożyłam w bukiet, tak, by serce było nadal widoczne.  Kwiaty podkleiłam na piance dystansowej.
Kartkę wykończyłam wycinając litery tworzące spersonalizowany sentyment
MARYSIU DZIĘKI I POWODZENIA. Ten zestaw wykrojników liter jest naprawdę świetny, nie spodziewałam się, że otrzymane literki będą takie cieniutkie i takie eleganckie.



Dzięki, dzięki, dzięki 💖

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

*Vicki* pisze...

Such a beautiful and delicate card! Love the gold wax over the flowers and your textured background is soft without distracting from the pretty red flowers! I love this!

Darnell pisze...

What a treasure for her, Bozena! You have such a delicate eye for design and texture and I love this result! Hugs, Darnell

Christine Alexander pisze...

there are so many beautiful elements to your card. The background is spectacular and those flowers in red and gold are stunning ♥

Nstiz pisze...

BEAUTIFUL!! You are the master of mixed media! Your background fascinated me and love the tulips in red with gilding wax. This is such a wonderful, imaginative design. Super creative!

Bonnie pisze...

I LOVE these gorgeous tulips cut from tissue paper with the gold highlights, BozenA! I'm sure your friend feels very loved from receiving this card!

Loll pisze...

A beautiful card BozenA!! Love the soft sponged leaves in the background, made even more gorgeous with the stenciled dotty heart outline with paste. I spotted it right away. Your gilded tulips and branches are so pretty. She is going to love this card!! xx

Trina P. pisze...

Wow this is gorgeous! So many amazing details to love. The gilded red tissue from your stash made it a standout.