niedziela, 18 lutego 2024

Kwiaty w wazonie

Cześć,
to bardzo miłe uczucie, kiedy możesz sobie pozwolić na lenistwo i publikujesz tylko wtedy kiedy chcesz... Trochę przerażające jest to, jak szybko przyzwyczaiłam sie do tego lenistwa :-) Mam ogromną potrzebę, by usiąść i kolorować kredkami, ale mąż potrzebuje mojego towarzystwa i tak mijają dni, a ja nie robię nic. 
Na szczęście mam w zanadrzu kilka kart, które wykonałam, ale jeszcze nie publikowałam, hehehe.


Papier do akwareli najpierw smużyłam farbami czerwoną, żółtą i pomarańczową.
Kiedy farba była sucha nałożyłam na panel pastę strukturalną przez szablon.


Z innego kawałka smużonego papieru wycięłam wazon, ale na wazon nałożyłam pastę przez inny szablon. Potrzebowałam wzoru, który mógłby ozdabiać prawdziwy wazon. Te ulistnione gałązki wydały mi się całkiem fajne.


Kwiaty wycięłam z innego smużonego akwarelą kartonu. Tym razem wybrałam tylko jeden kolor farby, ale stworzyłam wiele plam o mocniejszym zabarwieniu. Dzięki temu udało mi się stworzyć dość interesujący kwiat. 


Kartę wykończyłam czerwonym banerkiem z polskim  sentymentem WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, wytłoczonym złotym EP.




Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Nstiz pisze...

Your designs are AMAZING and love your colors as well as all the texture on this. I am SUPER thrilled that I got a notification in my in box for the first time so thank your for arranging that. SO happy to see your card!

Loll pisze...

So many beautiful layers and textures on this card BozenA! Gorgeous! xx

Christine Alexander pisze...

I love all the texture on the base of the card and flower in the vase is stunning ♥

Anke pisze...

WOW what a beautiful design, wonderful card, BożenA.

I love the texture in the background and the flower in the vase.

Hugs
Anke

*Vicki* pisze...

Wow, what a gorgeous card BozenA! I love the dimension and texture on your vase and the embossing details stand out beautiful with your watercolor background!

Bonnie pisze...

This is a beautiful flower and that vase is breathtaking, BozenA! Love the background too! It adds interest without overpowering the delicate vase and flower!

Trina P. pisze...

Another fabulous card. The dimension and texture are incredible. Your painted background is so cool.