niedziela, 25 lutego 2024

Karta kondolencyjna

Witam,
zrobiłam kartę współczucia dla koleżanki, która straciła babcię. To prosta karta, bardzo prosta w tworzeniu.


Tło jest wykonane z czerwonego, metalicznego papieru, nazwałabym to "szczotkowana" czerwień. Metaliczny, matowy połysk.


Panel główny wycięty został z czarnego kartonu. Wykorzystałam piękny wykrojnik tła, złożony z kwiatów róż. Panel został przyklejony na piance dystansowej, by powstała przestrzeń pomiędzy metalicznym papierem a różami.


Na zdjęciu powyżej i poniżej widać słoneczny refleks na czerwonym metalicznym papierze. Żółto-pomarańczowy refleks powstał dltego, że słońce było już dość nisko i światło miało bardzo ciepłą barwę.

Kartkę wykończyłam sentymentem wytłoczonym platynowym EP.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Nstiz pisze...

Beautiful sympathy card. I do love cards that are not so time consuming. I give you credit for popping up that intricate die cut! You have patience!

Loll pisze...

Lovely sympathy card for your friend, BozenA. The die-cut is so beautiful, especially fromblack against the metallic red. xx

Bonnie pisze...

Such a beautiful sympathy card, BozenA! I love the sun's reflection on the metallic paper!

Trina P. pisze...

Bold and beautiful sympathy card. Love the shine. Your friend will appreciate it.

Christine Alexander pisze...

Beautiful die cut, so perfect for a sympathy card ♥