środa, 30 listopada 2022

Marzycielskie poinsettie

Cześć.
Kolejna odsłona folderu TH z poisettią w roli głównej.
Karta jest zainspirowana filmem Jennifer McGuire. Ale robi wrażenie, w każdym razie na mnie robi duże wrażenie!



Po zamaskowaniu ram panelu karty wykonałam cieniowanie tuszami DI. Zanim kolorowany obszar wyschnął, przetarłam go złotym pyłem Perfect Pearls. Na zakończenie przeciągnęłam panel przez folder do embossingu TH Poinsettie.

Czarny banerek z sentymentem wykańcza tę prostą, ale bardzo efektowną kartę.




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

I love the look of this technique, Bozene! Another gorgeous use of this poinsettia embossing folder!

Loll pisze...

This is gorgeous, BozenA! Perfect technique to show off this beautiful embossed image. xx

*Vicki* pisze...

This one with the embossing folder turned out stunning with this technique! I think I know which one you're referring to and this looks brilliant done my friend!

Trina P. pisze...

Another beautiful creation with this EF. You sure are getting your money’s worth with this EF purchase!

Nstiz pisze...

This is GORGEOUS! Your color blending is done so well! The colors couldn't be more beautiful. I may have to have that embossing folder too. What a fabulous card!