poniedziałek, 14 listopada 2022

Perfectly CAS w listopadzie

Cześć, 
dzisiaj zapraszam do listopadowego wyzwania w Perfectly CAS. Nasze wyzwania wiążą sie z dość rygorystycznymi zasadami, ale karty stworzone zgodnie z naszymi wytycznymi zawsze są idealne. Zasady znajdziesz tutaj

To moja karta przygotowana dla Was na listopad.


W listopadzie chcemy zobaczyć na Waszych kartach śnieżynki. 


Aby zrobić tę kartę wycięłam w białym kartonowym panelu okno zawierające płatki śniegu. Każdy płatek posmarowałam klejem i posypałam go białym brokatem. 


Kiedy wszystko było suche  podkleiłam od spodu czarny karton ze smużeniem metalicznymi farbami w kolorach niebieskim i fioletowym.


Wytłoczyłam sentyment w srebrnym EP, który ustawiłam wertykalnie, wzdłuż okna ze śnieżynkami. Kartę wykończyłam przyklejając panel  do bazy karty.



Zachęcam Was do zajrzenia na stronę Perfectly CAS, gdzie znajdziecie więcej inspiracji. Karty naszego DT są naprawdę piękne, nie żałujcie wiec komentarzy dla naszych projektantek. Czekam na Wasze karty w naszej galerii tutaj.

Jestem wdzięczna za każdy komentarz i każde wsparcie okazane mi z Waszej strony.  Dzięki za wizytę.

Życzę miłego dnia.

9 komentarzy:

Loll pisze...

WOW! That metallic on black background is so gorgeous. Your glitter snowflakes just shine next to it. Beautiful card BozenA! xx

Nstiz pisze...

I love the sparkle and shine on black! What a beautiful effect. I also love that you added glitter to the snowflakes. This is a fabulous card!

*Vicki* pisze...

What a really stunning CAS design! Love the way the background of the snowflakes panel is so shimmery! Love the added sparkle too!

Bonnie pisze...

That gorgeous background looks like the Aurora Borealis and shows those glistening snowflakes beautifully! A gorgeous card, my friend!

Christine Alexander pisze...

Wow BozenA the sparkle and shine on black is amazing. Such a beautiful card ♥

Anke pisze...

Wonderful snowflake card, I love your CAS design.

Hugs
Anke

JulieP pisze...

Your metallic paints on the black cardstock is stunning!!! It makes for a bold statement.

Nstiz pisze...

I alnost missed this and glad I didn’t! You do an incredible job of painting on black and I’ve seen your work in real life. What a perfect backdrop for your snowflakes! Love this design!

Trina P. pisze...

Oh my GOODBESS!!! That blue metallic background is STUNNING! Fabulous CAS design once again and those snowflakes pop beautifully against it.