poniedziałek, 21 listopada 2022

Małe poinsettie

Witam,
kiedyś "zachorowałam" na folder do embossinu TH Poinsettia ( jestem zbyt zmęczona, żeby szukać właściwej nazwy folderu). Kiedy znalazłam go w internecie, od razu zamówiłam, szczęśliwa, że będę go miała!! Jakież było moje zdziwienie, kiedy po odpakowaniu przesyłki okazało się, że jest to folder w wersji MINI :-(((
Ale jak się okazało, ta pomyłka ( a może niedopatrzenie z mojej strony) ma też swoje dobre strony. Dzięki temu mogłam wykonać tę kartę...




Wykonałam tłoczenie panelu karty i mniejszego panelu, na którym został wytłoczony przewodni obraz, czyli poinsettie TH. Jedyną dodatkową ozdobą tej karty jest czarny banerek z polskim sentymentem.


Dzięki za odwiedziny. Dzięki za wsparcie. Dzięki za każdy komantarz i za Twój czas.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Loll pisze...

This is so pretty, BozenA! I love the mini version to create a beautiful embossed focal point for your card. I have done the same with many stamp sets and dies ... they arrive and are either way smaller or way bigger than I thought they'd be. They always work out, just in a different way. :) xx

*Vicki* pisze...

This folder is very pretty and the mini size looks like it makes a very nice focal point to a card for sure! Beautifully done my friend!

Bonnie pisze...

I like the miniature version, Bozene, especially embossed on the red cardstock! It looks so pretty on the snowy background!

Christine Alexander pisze...

The mini version is on my wish list, it's the perfect size for smaller cards :) Love your red and white colour combo and that beautiful 3d Embossing folder ♥

Trina P. pisze...

Wonderful way to spotlight the mini poinsettia EF. I almost made the same mistake buying the mini version, but luckily noticed it just in time before checking out.