środa, 2 listopada 2022

Urodzinowe wyzwanie w HLS

Witam,
Nie mogę uwierzyć, że mamy już listopad. Przecież tak niedawno świętowaliśmy Boże Narodzenie, a tu przed nami kolejne święta. Czy ktoś przyspieszył obroty w tej karuzeli?? 
Nowy miesiąc więc i nowe wyzwanie w urodzinowym wyzwaniu Happy Little Stampers. Urodzinowe wyzwania nie mają żadnych wytycznych, oprócz tego, że ma to być karta na urodziny.




Wycięłam z białego kartonu tę gałązkę, nastepnie każdy liść wewnątrz pomalowałam farbami akwarelowymy, by nadać im pastelowe odcienie zieleni i żółci. 


Mając szablon z kształtem liścia wykonałam delikatne gąbkowanie tuszami DI w kolorach żółtym i zielonym. Dzięki temu uzyskałam delikatny cień w tle, przedstawiający ten sam motyw, co uzyskany z wykrojnika.

 
Przykleiłam wyciętą gałazkę do bazy karty na której został wykonany cień i delikatne nakrapianie. Inkrustowałam liście pomalowanymi elementami, tworząc kompletną gałązkę. Na dole karty przykleiłam wąski pasek pomarańczowego papieru holograficznego i cieniutki paseczek czarnego brokatowego karton..

Kartkę wykończyłam przyklejając na piance dystansowej złoty banerek z sentymentem.


Mam nadzieję, że przyłączysz sie do naszego wyzwania. Z radością zobaczę Wasze karty dołączone do naszej galerii tutaj.

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Bonnie pisze...

I love how you've colored this pretty leafy sprig, Bozene! And using the left over from the die cut for a stencil to make the background worked beautifully! Love that bit of contrasting colors on the bottom!

Christine Alexander pisze...

love your delicate coloring of the leaves and the beautiful perfect splatters behind

*Vicki* pisze...

Really beautiful and elegant CAS design! Love the way you've colored the inside of the die along with your shinny accents!

Paper Therapy Ponderings pisze...

beautiful card, I love the simplicity of it. This is very hard to do.
Barb Housner

Nstiz pisze...

Such a beautiful card and So imaginative! Love the colors of your leaves. The small splatter is the perfect accent to this CAS card!

Trina P. pisze...

Awesome birthday card! You’ve coloured this branch so beautifully. The design is CAS-tastic!