niedziela, 27 listopada 2022

Duże też jest piękne

Cześć.
Kiedyś opisałam mój zakup folderu do embossingu TH, który przedstawia te rozczochrane poinsettie. Byłam rozczarowana, jeśłi powiem, że bardzo, to nie odda całej mojej rozpaczy. Ale okazało się że w Hiszpanii udało mi się znaleźć ten folder w tradycyjnej wielkości. Zamówiłam bez zastanawiania się, czy powinnam... ja musiałam go mieć!

A to pierwsza karta, która wyszła spod tego folderu. W pierwszej chwili byłam rozczarowana, ale kiedy trochę popracowałam nad tłoczeniem poduszką z białym tuszem, nastepnie dodałam biały pisak roll-on. Na koniec rozsypałam na panelu biały gruboziarnisty EP i stopiłam go, tworząc pozory padającego śniegu. I okazało się, że jednak coś z tego można stworzyć.




Przecieranie białą poduszką z tuszem nie dało idealnego wyniku, musiałam podjęć się korekty miejśc pobielonych przypadkowo. Najpierw użyłam czarnej kredki, ale potem wpadłam na genialny pomysł, aby wykorzystać czarny marker alkoholowy. I nie trzeba było tak od razu...?

Karta jest odrobinę mniejsza od bazy karty, bo chciałam uzyskać białą ramę, aby karta nie była zbyt monotonna. Do wykończenia użyłam szarego banerka z sentymentem.



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz. Zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

Trina P. pisze...

Yay! 🎉🎉🎉 Your search for this EF was well worth the trouble! Another dramatic card, but it’s so elegant, too. The heat embossed falling snow was a brilliant touch.

Loll pisze...

So happy you got the size of folder you wanted. This card is a beauty ... great work, BozenA! Very dramatic and artistic with the black and white with hint of gray for the sentiment. Perfection! xx

Christine Alexander pisze...

So happy you found the folder, your card is beautiful♥ the outlining really makes the embossed images pop.

Bonnie pisze...

I'm glad you found this embossing folder, Bozene! Now you have it in two sizes and can make twice as many beautiful cards. I love how you've added the white to the poinsettias on the black background! The white gel pen adds definition and using a black marker worked great to cover the oops! Classy card, my friend!

*Vicki* pisze...

I'm so happy that you were able to find the traditional sized folder! It's absolutely breath-taking for sure and it looks amazing against the black!

Nstiz pisze...

White on black could not be more beautiful. LOVE this and what a wonderful way to use that embossing folder. YOu did a magnificent job on this technique, something I have not had succes with. Loved seeing that!