piątek, 3 grudnia 2021

Poślij w świat swoje życzenie

Cześć,
kiedyś zrobiłam kartkę urodzinową dla mojej mamy, ale nie miałam okazji jej jeszcze zaprezentować. Niech więc prezentacja dokona się dzisiaj :




Niebo, które udało mi się stworzyć na tej karcie powstało pod wpływem inspiracji mojej drogiej przyjaciółki Nancy. To na jej karcie, którą kiedyś otrzymałam zobaczyłam, że chmury mogą być delikatnie zarysowane i mogą mieć wiele kolorów. Na tej karcie użyłam niebieskigo, fioletowego, szarego i żółtego tuszu DI. 


Kiedyś zrobiłam podobną kartę z użyciem tego stempla, ale tamta karta była bardzo CAS, a ta karta nie jest tak rygorystycznie utrzymana w tym stylu.

Dzięki za odwiedziny i wszystkie komentarze. Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

How lovely, my friend! I love how you've done the sky and the image is beautifully colored! Your mother will love this!

Christine Alexander pisze...

such a fun scene, beautiful sky and happy card for your mother ♥

Nstiz pisze...

Your clouds are PEFECT and love the added yellow. This is just an upbeat card for your mom! Beautifully done.

Loll pisze...

LOVE your soft, cloudy background BozenA! Gorgeous birthday card for your mom! xx

Mac Mable pisze...

Such a pretty background with a fabulous array of beautiful colours. I love this image BozenA and it is a very striking card for your lovely Mum x.