sobota, 11 grudnia 2021

Wolność

Witam,
Mam tak wiele fajnych zestawów stempli, że zapominam jakie skarby są schowane w moich pudłach. Od czasu do czasu jednak przeglądam moje zasoby i ostatnio złowiłam taki piękny zestaw. Ta papuga w locie fascynuje mnie od dawna, ale dopiero niedawno po nią sięgnęłam. 


Najpiękniejsze ary są te niebiesko-żółte. A przynajmniej w mojej opinii. Nic więc dziwnego, że właśnie tę wersję wybrałam do kolorowania.


Kartka powstała pod wpływem wyzwania listopadowego w Perfectly CAS, ale wykonana była od początku do końca z myślą o przyjaciółce, do której została wysłana. 




Dzięki za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a striking card BozenA, with wonderful colouring. The Macaws look fabulous and what a beautiful sentiment x.

Nstiz pisze...

Macaws are such gorgeous birds and you did an amazing job of coloring them in their wonderful, brilliant colors! Love this beautiful card!

Christine Alexander pisze...

Beautiful layout with the birds and the palm leaves ♥

Trina P. pisze...

I tried to leave a comment on this post earlier when I was commenting, but got an error message, so here we go again…
Beautiful stamp and card! Your placement of them on your design make these macaws look so majestic and powerful. The blue/yellow colours are striking.

Bonnie pisze...

These birds are gorgeous, Bozena! So bright and pretty and they remind me of when we went to a play and parrots flew over us. They were so bright and beautiful just like your birds!