czwartek, 2 grudnia 2021

Grudniowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witajcie!
Mam do zaprezentowania kolejną moją kartkę przygotowaną na grudniowe wyzwanie w HLS CAS. Liczę na to, że uda mi się Was zachęcić do przyłaczenia się do naszej zabawy.
Zrobienie tej karty sprawiło mi ogromną przyjemność, a to efekt mojej pracy


W tym miesiącu tematem naszego wyzwania jest Świąteczna Postać :-)



Najpierw odbiłam w czarnym tuszu postać tego gnoma na białym papierze. Pokolorowałam go kredkami, a następnie wycięłam dokładnie nożykiem.


Aby zagospodarować tło zrobiłam sobie szablon wykrojnikiem. Potem użyłam 3 kolorów tuszów DI w odcieniach zieleni oraz pędzla, aby nanieść tusz na biały panel.


Zrobiłam banerek z napisem Wesołych Świąt. Białym EP wytłoczyłam go na zielonym kartoniku, który przykleiłam na czerwonym podkładzie.


Zapraszan do naszego bloga, aby sprawdzić jakie karty wykonały nasze projektantki DT. To świetny czas, aby zrobić kartę dla naszego wyzwania, a jednocześnie uzupełnić zapas  kart, które właściwie już powinne być gotowe. Wasze karty możecie dołączać do naszej galerii tutaj.


Dzięki za odwiedziny i za wszystkie komentarze. To dla mnie trampolina, by wyskoczyć wyżej :-) A im wyżej jesteśmy, tym więcej widzimy. Zatem wszystkim życzę wysokich lotów.

Życzę miłego dnia.

8 komentarzy:

Monica C. pisze...

What a cutie! I am loving all of your gnomes that I have seen on your blog. A great CAS Christmas card.
Hugs Monica

Aileen pisze...

Wow what a wonderful card, BozenA, the colouring of this oh so cute gnome is wonderful. I cant believe you can cute out with a knife so well, I always end up cutting into my colouring lol. Looks amazing with the soft blending behind him.

Lily Allen pisze...

I'm personally a big fan of blog. Thanks for sharing this post. clipping path

Nstiz pisze...

These gnomes are just adorable! I have no idea where you got so many of them. You color them so beautifully. I LOVE the soft stencil in the background and you even shaded the stenciling with your brushes. This is such a fun card, BozenA!

Bonnie pisze...

You have such a wonderful collection of gnomes, Bozena! Each is unique and fun and you color them all so well! Love the stenciled holly in the background that gives this little guy a very festive feel!

Christine Alexander pisze...

beautiful stenciling and what a cute gnome ♥

Loll pisze...

LOVE the soft holly stenciling in the background and your sweet gnome with adorable friend! :) Wonderful card BozenA! xx

Mac Mable pisze...

I just love how you've used a die cut as a stencil and what pretty blending BozenA. Fabulous gnome card x.