wtorek, 14 grudnia 2021

Grudniowe wyzwanie w Perfectly CAS

Cześć,
Perfectly CAS wzywa do kolejnego wyzwania. Jeśli lubisz trudności, a styl CAS jest jednym z twoich ulubionych, to jest to wyzwanie dla Ciebie :-)

W tym miesiącu powędrowałam wspomnieniami do moich wrześniowych wakacji. Myślę, że udało mi się oddać niezwykły charakter miejsca, w którym byłam.



Malutka wysepka na Oceanie Indyjskim to temat mojego wyzwania. Tutaj wokół mnie było tylko niebo i woda. Niesamowite kolory, lekkie powiewy wiatru i falowanie kryształu... Thudufushi...


Uznałam, że najlepszą techniką do tego, by oddać kolory będzie akwarela. Wykorzystałam jedno z moich zdjęć, aby odwzorować kolory. Myślę, że bez zbyt dużego wstydu udało mi się to :-)


Wycięłam z akwarelowego panelu kwadrat, otoczyłam go białą przeszywaną ramą.
Kartkę wykończyłam podwójnie sklejonym granatowym napisem HUGS.


  Na koniec zostawiłam moje zdjęcie, które wykonałam, aby podzielić się z Wami pięknem, które ofiarowała mi Thudufushi 


Idealne CAS to ograniczenia dla twórcy, to nie więcej niż 1/3 powierzchni karty i trzymanie się tematu wyzwania. Mam jednak nadzieję, że podejmiecie wyzwanie. Zapraszam do zobaczenia pozostałych kart naszych projektantów. A potem możecie puścić wodze fantazji i dołączajcie swoje karty do naszej galerii Perfectly CAS.

Dzięki za odwiedziny i wspólną zabawę.
Życzę miłego dnia.


7 komentarzy:

Bonnie pisze...

You captured this scene perfectly, Bozena! Wow! This is a wonderful memento of a fabulous vacation spot!

Aileen pisze...

Wow those is absolutely amazing my friend, you caught the scene perfectly. I would love to be able to do this

Mac Mable pisze...

WOW this is stunning BozenA. You have certainly conveyed the beauty of the Island and what amazing water colouring too BozenA x. This has to be framed my friend x.

Anke pisze...

WOW your card is so stunning BozenA, I love these colors of the sea, such a beautiful memory.

Hugs
Anke

Claire pisze...

You replicated the scene beautifully and created a special serene card, it's so idyllic... gorgeous x

JulieP pisze...

wow! You certainly nailed the photo. This is gorgous BozenA

Trina P. pisze...

So gorgeous! Spectacular job reproducing the scene from your photo! Your watercolouring is amazing. The framing and design showcased it perfectly.