wtorek, 30 listopada 2021

Urodzinowa

Witam,
wciąż pracuję z gnomami, opanowały całkowicie mój pokój rzemieślniczy, hahaha :-)
Jutro moja koleżanka z pracy obchodzi swoje urodziny, więc przygotowałam dla niej taką kartkę:



W mojej skrytce wciąż znajduje się kilka niezagospodarowanych gnomów. Są idealne prawie na każdą okazję. 


Tło wytłoczyłam w folderze do embossingu, a następnie trochę na "czuja" potraktowałam piórem do złoceń na gorąco . Właściwie przenosiłam złocenie wyczuwając pod palcami wypukłości tłoczenia. 


Są miejsca, gdzie nie udało mi się trafić dokładnie w tłozenie, stąd widać drobne złocenia na gładkiej powierzchni. Ostatecznie efekt jest piękny, trochę jak stare złocenia, które nadszarpnął już ząb czasu. 


Aby wzbogacić kartę dodałam po prawej stronie pasek złotej brokatowej taśmy, a gnoma umieściłam na czarnym banerku ze złotym sentymentem.


Kolory gnoma są bardziej intensywne w rzeczywistości, niestety na zdjęciu wyszły dość blado. Ciasto to prawdziwy tort czekoladowy, na zdjęciu wygląda jak przypieczony biszkopt...  Ale to już musicie sobie sami wyobrazić, zobaczyć oczami wyobraźni i poczuć smak czekoladowego tortu. 

Ale sobie narobiłam ochoty na taki tort, nie wiem jak wytrzymam do jutra... :-(


Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
The Male Room Challenge #156 Gnomes

Dzięki za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz. Miłego dnia i smacznego ciasta :-)

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Monica C. pisze...

Hi BozenA, sorry that it has been so long since I visited your blog. I love this gnome, you have colored him beautifully and yes, I can taste that chocolate cake. I hope you enjoy the celebration with your colleague!
Hugs Monica

Christine Alexander pisze...

Beautiful heat embossing on the dry embossing. The sparkle looks amazing and that gnome is so darn cute :)

Sari / Granne pisze...

What a delicious looking cake your gnome has on his plate, love the blue coloring and the sparkling background. Thank you for playing The Male Room "Gnome" challenge, I hope you'll join our ner "Food" challenge also.

Nstiz pisze...

What a fun card for your co-worker! She'll love this. That background is spectacular! Wow, what patience you have with that gilding pen! And again, your coloring is fabulous!

MortiCraft pisze...

A gnome with cake is so perfect for a birthday card. I can just see him digging in with his fork! Thanks for playing along with The Male Room. X

Bonnie pisze...

What an awesome background, Bozena! I love all the texture and the gilding on the flowers is awesome! An adorable gnome with some yummy looking birthday cake! A fun birthday card, my friend!

Loll pisze...

What a special card you've made for your friend from work, BozenA!! I love the beautiful embossed background with the gilding on the raised design. So pretty!! Your gnome is adorable and looks like he is enjoying his cake! :) The gold glitter strip on the side is the perfect finishing touch. xx