piątek, 26 listopada 2021

Merry Christmas

Witam,
święta przed nami, czas zacząć przygotowywać zapas kart dla przyjaciół. Dzisiaj przedstawię jedną z nich.


Tło powstało przez nałożenie tuszy w kolorze różowym i zielonym przez szablon powstały przez wycięcie tej poinsetti  w kartonie. 


Wycięte z białego kartonu kwiaty poinsettii również zabarwiłam tuszami w tych samych kolorach.


Zanim przykleiłam kwiaty do przygotowanego panelu, posypałam go gruboziarnistym EP w kolorze złotym i podgrzałam go, działając ciepłem od dołu panelu.
Kartkę wykończyłam czarnym banerkiem z sentymentem świątecznym wytłoczonym złotym EP i ozdobionym złotym paskiem brokatowej taśmy washi.




Dzięki za odwiedziny i komentarze. Zapraszam ponownie już wkrótce.

Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Beautiful BozenA I love the mix of pinks and greens for your poinsettia leaves ♥

Nstiz pisze...

I love your non traditional colors on this as well as a wonderful and creative design. How great that you created the background with stencils that you created from the same dies. Beautiful card, BozenA!

Mac Mable pisze...

What pretty colours and I love how you did the background with the stencil made from the die and the chunky gold splats look dimensional and fabulous. A beautiful card BozenA x.

Trina P. pisze...

So pretty. Great job stretching the die by creating a stencil with it. The dimension on these poinsettias is amazing.

Bonnie pisze...

I love how you've colored these poinsettias, Bozena! The pink and green is so pretty and using the die cut leftovers for a stencil made a perfect background! The gold chunky embossing adds wonderful texture and elegance!

Loll pisze...

LOVE your layered poinsettias, BozenA! The colours are gorgeous, especially with the gold accents. Beautiful card, my friend! xx

Monica C. pisze...

Oh what a lovely color combination with the pink and the green. I love these whimsy looking poinsettias.
Hugs Monica